تابناک تهران - بیش از 68 کیلومتر شبکه فرسوده توزیع آب در روستاهای استان تهران اصلاح و بازسازی شد.
کد خبر: ۱۴۶۰۶۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۷ 16 December 2015
به گزارش تابناک تهران به نقل از رو ابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان تهران بیش از 68 کیلومتر شبکه فرسوده  توزیع آب در روستاهای استان تهران اصلاح و بازسازی شد.

رضا پور رجب رئیس هئیت مدیره و مدیرعامل شرکت آبفار استان تهران با توجه به ضرورت و اهمیت رضایتمندی روستائیان عزیز از خدمات رسانی آبفارش گفت : تیم های پایش، تعمیرات ، نگهداری شبکه و خطوط انتقال به طور مستمر جهت رفع حوادث و اتفاقات در سطح  روستاهای تحت پوشش استان تهران حضور داشته و نسبت به اصلاح ، بازسازی ، تعویض و شکستگی در حداقل زمان ممکن اقدام می نمایند.

وی افزود: با توجه به قدمت و فرسودگی برخی از شبکه های توزیع آب شرب و همچنین بروز حوادثی نظیر سیلاب های ناشی از بارندگی فصلی ، طرح ریزی معابر ، ایجاد تاسیسات زیربنایی و ... به منظور تسریع و بهبود در امر آبرسانی تا کنون بیش از 68  کیلومتر شبکه توزیع آب  با اعتباری بالغ بر 156 میلیارد ریال  اصلاح و بازسازی و هم چنین 40.2 کیلومتر لوله گذاری و خط انتقال با اعتباری بالغ بر 37 میلیارد ریال در سطح شهرستانهای اسلامشهر ، پاکدشت، پردیس ، دماوند، رباط کریم، فیروزکوه، ملارد و ... انجام شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار