تاجگردون
رییس فراکسیون زاگرس نشینیان مجلس شورای اسلامی که در جمع مردم بویر احمد گرمسیری در آرو حضور یافته بود گفت:مگر می شود در این مملکت خدمت کرد اما ولایت فقیه را قبول نداشت.
کد خبر: ۱۴۷۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۵ 18 December 2015
رییس فراکسیون زاگرس نشینیان مجلس شورای اسلامی که در جمع مردم بویر احمد گرمسیری در آرو حضور یافته بود گفت:مگر می شود در این مملکت خدمت کرد اما ولایت فقیه را قبول نداشت.

تابناک کهگیلویه وبویراحمد،نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرایط کنونی میهن اسلامی ما موجبات سر بلندی ایران و آیندگان می باشد اظهار داشت : امروز این پیشرفت وافتخار با هدایت رهبری و راهنمایی های ایشان صورت گرفته است ونمی توانیم به راحتی از این پیروزی بزرگ عبور کنیم.

تاجگردون با اشاره به حضورش در کمیسیون برجام و نقش این کمیسیون در آینده فرزندان این دیار و برطرف کردن مشکلات کشور همراه با عزت و سربلندی در مقابل کشورهای غربی گفت: اگر تدبیر را بتوانیم بر سیاست بکار ببریم می توانیم در برابر دشمنانمان بیاستیم وجامعه را رو به جلو ببریم.

تاجگردون افزود : امروز دشمنان ایران منتظر این هستند که بگوییم ما پشیمان هستیم اما ایران سربلند ، هیچ گاه سر تعظیم و نا امیدی به پایین نیاورد و پشیمان نیز نیستیم چرا که امروز مسیر عراق به کربلا بر روی تمام پایه ها تصاویر رهبری ایران می باشد و این نشانه پیروزی شیعه و انقلاب اسلامی است.

کاندیدای آینده مجلس شورای اسلامی گچساران با ذکر این نکته که ، چه اصولگرا و چه اصلاح طلب باید با وحدت و همدلی در جامعه باعث عزت ایران اسلامی شوند افزود :امروزه ما به دنیا و آنهایی که خانه ی خدا و آبروی اسلام را در دست گرفتند نشان دادیم که ما مدیر و مدبر هستیم و ذلت را نخواسته ایم و با وحدت وهمدلی راه رسوخ فتنه غرب را بسته ایم.

تاجگردون افزود: امروزه با همت وتلاش بزرگان شرایطی را به پا کرده ایم که شاید به زبان ساده بیاید اما امروز این احساس را به وجود آورده ایم که بویر احمدی ، قشقایی ،باوی و تمامی طوایفی که در حوزه انتخابی من قرار دارند نسبت به وکیلشان احساس غربت نداشته باشند.

وی ادامه داد : من نمی گویم که همه باید طرفدارمن باشند وچنین انتظاری هم ندارم چرا که چنین انتظاری یک انتظار واهی است.

تاجگردون تصریح کرد : نگاه قوم ونگاه به اقوام و اینکه بتوانیم قوم ها را در کنار یکدیگر قرار بدهیم و اینکه من به قومم افتخار کنم این قوم گرایی نیست و باید اقوام در کنار هم زندگی کنند.

وی با بیان اینکه اینکه برخی دوستان می گویند تاجگردون نشست های قومی و قبیله ای بر گزار می کند اظهار داشت : به نظر شما این نشست هایی که اقوام را در کنار هم قرار بدهیم بهتر است یا اینکه به تک تک خانه ها برویم و قرآن در دست بگیریم وآنها را قسم بدهیم.

نماینده مردم گچساران وباشت و کاندید آینده این دو شهرستان تاکید کرد: من به عنوان فردی هستم که می توانم حاشیه ها را کنار بگذارم واقوام را در کنار هم قرار بدهم.

ایشان از ایران به عنوان یک سرزمینی بزرگ وبا تمدن و با اقوام و فرهنگ های مختلف یاد کرد و افزود : در کشور ما اقوام مختلفی در کنار هم زندگی می کنند و همین اقوام وقوم ها باعث افتخار ما هستند و ما باید با قرار دادن تمام اقوام در کنار یکدیگر برای پیشرفت وتوسعه و آبادانی گام بر داریم ودر راه پیشرفت هم باید بحث های سیاسی وقومی کنار گذاشته شود تا بتوانیم کاری سازنده انجام دهیم.

تاجگردون بابیان اینکه مردم گچساران وباشت به من رای می دهند تا به عنوان وکیلشان از حق وحقوق آنها دفاع کنم وباعث همدلی وپیشرفت این دو شهرستان باشم گفت: قطعا هیچ کس به من رای نمی دهد تا من بر صندلی مجلس بنشینم و دعوا کنم و به کسی توهین کنم چرا که انتظار مردم این است که عملکرد نماینده آنها باعث رشد وبالندگی و افتخار و عزت آنها باشد.

وی گفت: اینروزها می گویند فضای شهرستان یک فضای انتخاباتی شده است اگر مسولین،فرمانداری،شورای نگهبان،وزارت کشور و تمامی مسولین چنین احساسی دارند من از تمام آنها عذر می خواهم و به آنها می گویم من وکیل مردم هستم وبر اساس قانون. وحکم شرع وظیفه دارم اگر موکلینم مرا احضار کردند به دعوت آنها لبیک بگویم وبه آنها باید پاسخگو باشم.

تاجگردون ادامه داد: آیامن می توانم قرآن در دست بگیرم وبه خانه های مردم بروم اما در نشست ها ی همدلی و همزبانی اقوام مختلف منطقه رو درروی هم با مردم هستم و بر اساس قانون و حکم شرع وظیفه دارم اگر موکلینم مرا احضار کردند به دعوت آنها لبیک بگویم وبه آنها باید پاسخگو باشم وامروز مفتخر هستم که ایل بزرگ بویراحمد گرمسیر به من اعتماد کردند ولباس رزمشان رابه تن من کردند.

تاجگردون گفت:این مایه ننگ من وتمامی شما است که بگوییم استان محروم کهگیلویه و بویراحمد و بدتر از آ ن این است که بگوئیم شهرستان گچساران در محرومیت به سر می برد اما امروز به شما برادرانم می گویم ما باید درکنار هم کار کنیم تا بتوانیم به آ بادانی برسیم.

رئیس فراکسیون زاگرس نشینان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در انتخابات قبل در منطقه دیل تنها ده درصد مردم به من رای داده اند گفت مگر من می توانم از مردم دیل چشم پوشی کنم و به دیل کمک نکنم، اما من می گویم چُرام هم از آ ن ما است و با جاده باباکلان وچرام و بویر احمد گرمسیر نگاهمان به تمام استان یکسان است.

من امروز به دوستانم می گویم ؛ بزرگ کردن نقطه ضعفها هیچ مشکلی را رفع نمی کند و هیچ کس هم معصوم نیست. مگرتاجگردون معصوم است ما قرار است با خوبی ها و داشته هایمان زندگی کنیم نه با نداشته هایمان ؛ ما باید به امید به فردایی بهتر در کنار هم با همدلی به قله های آ بادانی دیارمان برسیم.

رییس فراکسیون زاگرس نشینان ادامه داد : به مسولیت استانی تذکر می دهم نگذارید به بهانه صحبت های عده ای که اینروزها می گویند تاج گردون برای تبلیغات بر پروژه هایش نظارت می کند ، نگذارند فضای انتخابات جلوی موتور حرکت و پیشرفت را بگیرد و به مسولین هشدار می دهم کاری نکنید فضای انتخابات مانع خدمت کردن به مردم شود و خدمت را تعطیل نکنید مردم دیگر خودشان با چشمانشانشان و دید باز خدمت را می بینند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه با انتقاد از کسانی که این روزها می گویند تاجگردون وزیرها و مسئولین دولتی را برای کارهای تبلیغاتی وانتخاباتی می آوردگفت : چرا با ذهن های مردم بازی می کنید مگر در سه سال گذشته که مسئولین آمدمد هم زمان انتخابات بود شما فکرمی کنید این خدمت کردن ازکجا می آ ید.
در فضای مجازی می گویند من سهامدار فلان شرکت و عضو هیت مدیره و چند درصد سهام فلان شرکت را دارم بابا دروغ ننویسید زندگی وخانوا ده من مشخص است و مردم هم من و خانواده ام را می شناسند.

تاجگردون ادامه داد؛امروز در مقابل شما به روح تمام مقدسات عالم قسم می خورم غلامرضا تاجگردون چه در خواب و چه در بیداری به جز انجام وظایف نمایندگی اش به هیچ چیز دیگری فکر هم نکرده ام وبه آ نهایی که امروز چنین صحبت هایی در مورد من می کنند می گویم مردم دیگر به حرف شما گوش نمی دهند.

نماینده اصلاح طلب گچساران و باشت گفت : عده ای امروز می گویند تاج گردون ضد ولایت است و رد صلاحیت می شود من امروز در جمع شما به آ نها می گویم مگر می شود تاج گردون ضد ولایت فقیه باشد ، خود شما هم می دانید که چنین چیزی نمی شود.

وی افزود : عده ای می گویند تاج گردون رد صلاحیت می شود به آ نها می گویم سعی کنید روی ارزش و باورهای مردم را خط خطی نکنید و بگذارید مردم خودشان تصمیم بگیرند.من که می توانم از فضای تبلیغات تلویزیونی استفاده کنم حداقل این چیزهای را به من نچسبانید.

تاجگردون در پایان گفت : ایل بزرگ بویر احمد گرمسیری بدانید مسیری را که انتخاب کرده اید یک مسیر درست است ، همین که بدانید یک حسودانی نمی خواهند شما خوب زندگی کنید و پیشرفت کنید و امیدوارم بتوانم کاری کنم که دربرابر خداوند شرمنده شما نشوم و این قول را به شما می دهم با کمک شما این منطقه را احیا خواهیم کرد.
گزارش:سمیرا نصاری

به کانال تلگرام تابناک کهگیلویه وبویراحمد بپیوندید



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار