معاون امور تدوین وآموزش اداره کل استاندارد استان اصفهان اعلام کرد:
تابناک: معاون تدوین و امور آموزش اداره کل استاندارد استان اصفهان گفت: سهمیه بازرسی از واحدهای عرضه استان در سال جاری ۱۵ هزار واحد بود که در ایام تعطیلات نوروزی بازرسی از ۱۰۰۰ واحد عرضه نیز در دستور کار اداره استاندار اصفهان قرار گرفته است.
کد خبر: ۱۵۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴ 18 March 2015
به گزارش تابناک به نقل از ایمنا رضا دولتشاهی با اشاره به اینکه در بازرسی های صورت گرفته از واحدهای صنفی سطح استان اصفهان در سال جاری، ۱۳۵۱ محصول تولیدی غیراستاندارد سایر استان ها و ۱۰۱۳ محصول تولیدی اصفهان شناسایی شدند، اظهار داشت: در ۱۱ ماهه گذشته ۱۰ هزار و ۵۰۰ واحد صنفی در سطح بازار اصفهان مورد بازرسی قرار گرفته اند.

وی بیان داشت: در این میان بیشترین میزان بازرسی ها ازمراکز عرضه پخش مواد غذایی، خودرو، برق و الکترونیک، شیمیایی فلزی، بهداشتی و ساختمانی به ترتیب با ۵۵ درصد، درصد ۲۹، درصد ۳.۹ درصد، یک درصد و ۲درصد بوده است.

معاون امور تدوین وآموزش اداره کل استاندارد استان اصفهان با اشاره به اینکه در اصفهان ۸ شرکت بازرسی با اداره کل استاندارد همکار هستند، ادامه داد: در بازرسی های به عمل آمده در سال جاری ۱۰۰۰ واحد صنفی که دارای کالای غیر استاندارد بودند شناسایی شدند.

وی یادآور شد: متاسفانه بیشترین تخلفات صنفی در صنایع غذایی بوده است.

دولتشاهی تاکید کرد: البته کالاهایی که مرکزیت تولید آن در اصفهان بوده است بیشتر مورد شناسایی قرار گرفتند.

دولتشاهی از شهروندان خواست تا در صورت بروز هر گونه تخلف و عرضه کالای غیراستاندارد در واحد های تولیدی مراتب را سریعا با اداره کل استاندارد از طریق تلفن های ۱۵۱۷ اطلاع دهند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار