فرماندار خوی گفت: برای استقبال از مسافران نوروزی کارهایی همچون چاپ بروشورهای گردشگری و راه اندازی اتوبوس گردشگری شهری، ایجاد نمایشگاه آثار سنگی و آماده سازی بناهای تاریخی در این شهر انجام شده است.
کد خبر: ۱۵۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۵ 18 March 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، حسین سیوانی اصل در جلسه شورای اداری شهرستان خوی که در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد، اظهار داشت: همچنان‌که پیشتر اعلام شده بود تمام تلاش فرمانداری خوی رقم زدن روزهای خوش برای شهروندان با مبنا قرار دادن اخلاص و همدلی و دوری از تظاهر بود که همچنان بر این عهد برای توسعه خوی هستیم.

وی افزود: با آمدن دولت تدبیر و امید که با حمایت‌های مقام معظم رهبری و پشتوانه قوی و رای مردم روی کار آمده است، فضای امید و نشاط در جامعه رونق یافته است.

فرماندار خوی تصریح کرد: تمرکز دولت بر سیاست خارجی و انر‍ژی هسته‌ای و تدبیر رئیس جمهور مبنی بر حل مشکلات کشور استوار است که بزودی خبر توافقات انجام یافته در حوزه هسته‌ای خبری مسرت بخشی خواهد بود و در گام دوم تمرکز دولت به سیاست داخلی بیشتر معطوف می‌شود.

سیوانی گفت: مرز رازی ریه تنفسی خوی بوده و عامل توسعه این شهرستان است که هم عنایت‌ها و زحمات نماینده خوی در مجلس و هم شخص استاندار آذربایجان غربی و دولت برای توسعه زیرساخت‌های این گذرگاه و تعریض جاده قطور است.

وی با اشاره به تمهیدات انجام یافته برای رفاه مسافران نوروزی اظهارداشت: برای آسایش مسافران و مهمانان شهر شمس تبریزی، کارهای خوبی انجام یافته است که چاپ بروشورهای راهنمای گردشگری به تعداد 10هزار عدد و راه‌اندازی اتوبوس گردشگری شهری در ایام عید توسط شهرداری خوی، ایجاد نمایشگاه آثار سنگی، آماده‌سازی بناهای تاریخی بای بازدید علاقه گردشگران، چاپ بروشورهای گردشکری و برپایی نمایشگاه صنایع دستی و سوغاتی شهرستان خوی از جمله این اقدامات است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار