توقيف یک دستگاه اتوبوس حامل البسه خارجی،کفش ولوازم آرایشی قاچاق در قاین
کارشناس پليس راهور: بي‌احتياطي و عدم توجه به جلو راننده خودروی پراید علت اصلي حادثه بوده است/ فرماندهي انتظامي شهرستان قاین: مبارزه با قاچاق از مأموريت‌هاي مهم و مستمر پليس در جهت رشد و شكوفايي اقتصاد كشور است
کد خبر: ۱۵۲۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳ 26 December 2015

فرمانده انتظامی شهرستان طبس، اعلام کرد: بي‌احتياطي راننده یک خودرو  سواری در بلوار شهید مطهری این شهرستان  يک کشته و دو مجروح بر جاي گذاشت.

سرهنگ محسن جلالیان در گفتگو با تابناک، اعلام کرد: روزگذشته با اعلام مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر تصادف زنجیره‌ای در بلوار شهیدمطهری بلافاصله مأموران انتظامی و گروه امداد به محل سانحه اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس، در خصوص جزئیات این حادثه افزود: یک دستگاه سواری پراید در حال عبور از بلوار شهید مطهری با دو دستگاه پراید و تیبا که در کنار خیابان پارک بوده‌اند به شدت تصادف کرده و سپس در برخورد با تیر برق متوقف می‌ شود.

جلالیان تصریح کرد:در اين سانحه سرنشین جلو بر اثر شدت جراحات وارده  کشته و راننده و سرنشین صندلی عقب جهت مداوا به بيمارستان منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان طبس تصريح کرد:کارشناس پليس راهور علت اصلي اين حادثه را بي‌احتياطي و عدم توجه به جلو راننده خودروی پراید دانست.

 

توقيف یک دستگاه اتوبوس حامل البسه خارجی،کفش ولوازم آرایشی قاچاق در قاین

در خبری دیگر، فرماندهي انتظامي شهرستان قاین از توقيف یک دستگاه اتوبوس حامل کالای قاچاق به ارزش 44 میلیون ريال خبر داد.

به گزارش تابناک، سرهنگ علیرضا امیرآبادی‌زاده امروز صبح اعلام کرد: مأموران ایست و بازرسی قاین در اجراي طرح ممنوعيت ورود کالاي قاچاق و برخورد با متخلفان، به یک دستگاه اتوبوس که از سیستان و بلوچستان عازم خراسان رضوی بود مشکوک شدند که خودرو را به لاین بازرسی هدایت کردند.

وي افزود:مأموران در بازرسي از اتوبوس، مقدار زیادی البسه خارجی،کفش ولوازم آرایشی قاچاق را که فاقد هرگونه اسناد گمركي بودند كشف و متهم  را دستگير كردند.

فرماندهي انتظامي شهرستان قاین با اشاره به ارزش 44 میلیون ريالی محموله قاچاق تصریح کرد: كالاي قاچاق کشف شده به گمرك استان تحويل و راننده به مرجع قضائي معرفي شد.

امیرآبادی‌زاده مبارزه با قاچاق را از مأموريت‌هاي مهم و مستمر پليس در جهت رشد و شكوفايي اقتصاد كشور دانست و همراهي و همكاري تمام نهادها و بخش‌ها را با نيروي انتظامي خواستارشد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار