رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه نباید کمی اعتبارات و تخصیص‌‌ها را بهانه‌ای برای کار نکردن قرار دهیم، گفت: مسئولان کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ترسی از اجرای پروژه‌های جدید ندارند.
کد خبر: ۱۵۲۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳ 27 December 2015
جعفر گوهرگانی در پی‌گیری مطالبات پیمانکاران اظهار کرد: مطالبات بسیار زیاد پیمانکاران و سایر دستگاه‌ها از جهاد کشاورزی میراثی است که از گذشته به ما رسیده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان بیان کرد: در جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد پروژه‌هایی داریم که از ۱۵ سال قبل بر زمین مانده است و ما در این دوره بسیاری از آن‌ها را به سرانجام رساندیم.

وی به برخی از این پروژه‌ها در بخش پمپاژهای آب اشاره کرد و گفت: پروژه‌هایی مانند رودشتی، دشت ابلش لنده، پروژه پمپاژهای چاه‌تلخ و چالموره باشت، پروژه مختار و دیل و آرو از این دست پروژه‌ها به شمار می‌روند.

گوهرگانی تصریح کرد: برخی از این پروژه‌ها تا ۱۰۰ درصد به مرحله اجرا رسیده است.

این مسئول به برنامه‌ریزی برای به سرانجام رساندن تعداد ۱۷۰ پروژه در استان اشاره کرد و گفت: این پروژه‌ها نیمه تمام فقط در بخش آب و خاک و شیلات است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: یکی از مشکلاتی که همواره پروژه‌های عمرانی ما داشته این بوده که ۱۸ میلیارد تومان اعتبار داشته و کمتر از ۳۰ درصد آن تخصیص یافته است.

گوهرگانی به مطالباتی که در جهاد کشاورزی استان وجود دارد اشاره کرد و گفت: این مطالبات نه در زمینه عمرانی بلکه مطالباتی است که مربوط به دیون و مطالبات بازنشستگان و بدهکاری به شهرداری‌ها است که بیش از ۵۰ میلیارد تومان است.

وی افزود: ۴۵ میلیارد تومان آن عوارض شهرداری‌ها است و همچنین دیون و احکامی که علیه ما صادر شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد به عمده بدهی‌های عمرانی کشاورزی استان اشاره کرد و گفت: عمده بدهی عمرانی ما مربوط به ۱۰ پروژه سنگین مانند طرح ماهی قلات است که مبلغ آن به ۱۵ میلیارد تومان می‌رسد.

گوهرگانی با بیان اینکه برای کارهای عمرانی جدید واهمه و ترسی از نبود اعتبارات و تخصیص‌ها نداریم و کار را به خاطر این بدهی‌ها تعطیل نمی‌کنیم، افزود: برای مثال سهم ما از آبیاری تحت فشار در اعتبارات ۷ میلیارد تومان بوده که الان در این بخش ۱۵ میلیارد تومان کار شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار