رئیس اداره راه و شهرسازی پاوه گفت: راه ارتباطی 35 روستای این شهرستان که روز جمعه به دلیل بارش برف بسته شده بود بازگشایی شد.
کد خبر: ۱۵۵۹۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲ 02 January 2016
رئیس اداره راه و شهرسازی پاوه گفت: راه ارتباطی 35 روستای این شهرستان که روز جمعه به دلیل بارش برف بسته شده بود بازگشایی شد.

ابراهیم شهریاری روز شنبه به خبرنگار ایرنا افزود: از شب گذشته تا بامداد امروز تمام عوامل راهداری اداره راه و شهرسازی شهرستان پاوه مشغول برفروبی و بازگشایی راه های روستایی بودند.

وی اظهار کرد: از صبح امروز به دلیل کولاک شدید و بارش برف راه ارتباطی تعدادی از روستاهای بخش باینگان دوباره مسدود شد که تلاش برای بازگشایی این محورها نیز ادامه دارد.

شهریاری تصریح کرد: هم اکنون تمامی جاده های اصلی پاوه به جز جاده پاوه به مریوان که به دلیل حجم بالای برف (بیش از 80 سانتیمتر) باز است و تردد در این محورها در جریان است.

وی از مسافرانی که قصد مسافرت به پاوه را دارند خواست حتما با زنجیرچرخ و همراه داشتن تجهیزات و امکانات گرمایشی در این مسیر تردد کنند.

رئیس اداره راه و شهرسازی پاوه افزود: از روز گذشته تا صبح امروز 45 میلیمتر بارش در شهرستان داشته ایم که در مجموع میزان بارندگی پاوه از ابتدای سال زراعی جدید تاکنون به 610 میلیمتر رسیده است.

به دلیل بارش برف و برودت هوا تمامی مدارس مقطع ابتدایی شهر پاوه و روستاهای آن در نوبت صبح و بعد از ظهر روز شنبه تعطیل شد.

شهرستان پاوه با بیش از 60 هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان کرمانشاه قرار دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار