مدیرکل هواشناسی هرمزگان گفت: شدت فعالیت این سامانه بارشی امروز و بر روی مناطق شرقی و شمالی استان خواهد بود و احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و طغیان رودخانه های فصلی در این مناطق وجود دارد.
کد خبر: ۱۵۶۸۱۶
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۲ 03 January 2016
به گزارش تابناک هرمزگان، سعید رنجبر اظهار کرد: با توجه به تحلیل های انجام شده روی نقش های هواشناسی طی امروز و فردا برای اکثر نقاط استان بارش رگباری باران همراه با رعد و برق و افزایش سرعت باد را پیش بینی می کنیم.
 
وی افزود: شدت فعالیت این سامانه بارشی امروز و بر روی مناطق شرقی و شمالی استان خواهد بود و احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و طغیان رودخانه های فصلی در این مناطق وجود دارد.
 
رنجبر با بیان اینکه این سامانه بعد از ظهر فردا دوشنبه از استان خارج می شود، عنوان کرد: دریا نیز طی این دو روز مواج است همچنین بارش های امروز با رگبار و رعد و برق همراه خواهد بود اما در ساعات بعد از ظهر مناطق غربی و مرکزی استان با تضعیف سامانه و کاهش میزان ابر رو به رو خواهد بود.
 
مدیرکل هواشناسی هرمزگان با اشاره به اینکه این سامانه همچنان در مناطق شرقی استان فعالیت خواهد داشت، گفت: پدیده قابل ملاحضه ای که با خروج سامانه بارشی با آن رو به رو می شویم وزش باد نسبتا شدید در شمال غربی محدوده دریایی است که سبب مواج شدن دریا می شود همچنین شدت وزش باد در محدوده جزایر خلیج فارس در برخی نقاط 50 کیلومتر در ساعات می رسد.
 
رنجبر اظهار کرد: توصیه می شود با توجه به نامساعد بودن شرایط، شناورهای دریایی سبک از تردد خودداری کنند.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار