به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان تهران ، رحیم میدانی معاون وزیر نیرو در امور آب از این شرکت بازدید و از نزدیک در جریان عملکرد شرکت ، اقدامات انجام شده و فعالیتهای در دست اقدام قرار گرفت.
کد خبر: ۱۵۷۴۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰ 10 January 2016
میدانی با حضور در جمع مدیران ارشد این شرکت ضمن توجه به توضیحات کامل در خصوص فعالیتها و اقدامات انجام گرفته طی یک ساله گذشته در سطح روستاهای تحت پوشش از جمله تکمیل پنج مجتمع آبرسانی در سطح روستاهای استان تهران ، مطالعات فاضلاب 23 روستای بالادست سد ماملو ، اجرا و جمع آوری فاضلاب و احداث تصفیه خانه های فاضلاب )امام زاده داود شهرستان تهران ـ سعید آباد شهرستان پردیس ـ نیکنامده شهرستان شمیران (و همچنین اقدامات اساسی در خصوص بالا بردن کیفیت آب شرب روستاهای جنوب استان تهران ، کنتور گذاری کلیه مخازن آب شرب و مطالعات تامین آب روستاهای استان تهران برای افق سال 1425 ، از زحمات و تلاشهای رضا پور رجب مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت و مجموعه مدیران و همکاران آبفار استان تهران تشکر و قدردانی نمود.

وی با اشاره به ارزش بالای خدمت به مردم از دیدگاه پیامبران الهی ، افزود : خدمت رسانی به مردم بهترین فرصتی است که از طرف خداوند در اختیار ما گذارده شده تا برای آخرت خود توشه ای فراهم کنیم و باید شکر گزار خداوند متعال باشیم که ما را در این موقعیت حساس خدمت رسانی قرار داده است.

میدانی همچنین به اعتبارات و بودجه پیشنهادی سال 95 اشاره نمود و گفت رقم اعتبارات در سال آینده به طور قابل ملاحظه ای نسبت به سالهای قبل افزایش خواهد داشت.

او تاکید کرد : حتی یک ریال هزینه از جیب مردم امانتی است در دستان ما و موظف هستیم به بهترین نحو این پول را در راستای تامین نیازهای مردم عزیز روستایی مصرف کنیم.

وی در ادامه صحبت های خود به اهمیت نیروی انسانی و  آموزش پرسنل تاکید نمود و افزود : ما باید نسبت به تربیت و پرورش مدیران آینده اقدام کنیم، کشور نباید از نظر مدیر در مذیقه قرار گیرد.این مقام مسئول کاهش هزینه ها ، بهبود کیفیت و حرکت رو به سوی بهره وری را از دیگر اقدامات مهم در امور آب و فاضلاب دانست و در پایان با ابراز رضایت از عملکرد مطلوب شرکت آبفار استان تهران اظهار امیدواری نمود از این پس با همکاری و همفکری همه اعضای خانواده وزارت نیرو شاهد روزهای بهتری در امر آب و فاضلاب خواهیم بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار