این اقلام شامل انواع دفتر؛مداد؛خودکار کیف و سایر ملزومات در مدارس شبانه روزی شهرک و کلثوم؛شهیدمکرم و شهید شاهینی در شهر چرام و همچنین در مدرسه شهید خلیلی روستای القچین و روسناهای امام زاده بی بی رشیده و القچین علیا و چشمه زعفران و تعدادی برای سایر مدارس محروم توزیع گردید.
کد خبر: ۱۵۷۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۸ 05 January 2016
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد، با همکاری خیرین و کمیته امداد و با نظارت آموزش و پرورش انواع نوشت افزار به قیمت ۳میلیون تومان بین مدارس چرام جهت کمک به دانش آموزان نیازمند و ایتام توزیع شد.
حاج ذوالفقاری به نمایندگی از خیرین بهبهان در این خصوص گفت:این اقلام شامل انواع دفتر؛مداد؛خودکار کیف و سایر ملزومات در مدارس شبانه روزی شهرک و کلثوم؛شهیدمکرم و شهید شاهینی در شهر چرام و همچنین در مدرسه شهید خلیلی روستای القچین و روسناهای امام زاده بی بی رشیده و القچین علیا و چشمه زعفران و تعدادی برای سایر مدارس محروم توزیع گردید.
همچنین ایشان در مراسم توزیع این اقلام در مدرسه شبانه روزی متوسطه اول شهرک در خطاب به دانش آموزان این مدرسه گفت:نظم در مدرسه و احترام به معلمان و دقت در مطالعه باعث پیشرفت شما می شود.
وی بیان کرد:برای کمک به مدارس چرام و بویژه مدرسه شبانه روزی قایم شهرک که دانش آموزان روستایی و عشایری مناطق محروم شهرستان چرام هستند از هیچ کمکی دریغ نخواهم کرد..
در این مراسم همچنین فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضور داشت و به تعدادی از دانش ٱموزان بسیجی لوازم التحریر اهدا نمود
به گزارش تابناک تنها مدرسه شبانه روزی پسرانه چرام به علت مشکلات مالی و بدهی نیازمند توجه مسولین و خیران محترم است.
ذوالفقاری ازمساعدت نماینده مردم شریف بهبهان در مجلس شورای اسلامی و آقای فتاحی از خیرین برای تهیه این لوازم و همکاری کمیته امداد چرام تشکر نمود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار