مثل اینکه برخی نمی‌خواهند تلاش در جهت رفع مشکلات مردم در اولویت قرار باشد، به همین دلیل لازم است که اقتدار دولت در حمایت از منافع مردم و اقتدار مدیریت ارشد استان که نماینده عالی دولت است را نشان دهیم.
کد خبر: ۱۶۲۰۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۷ 11 January 2016
به گزارش تابناک – البرز: به دنبال افزایش اختلافات میان برخی از اعضای شورای شهر و شهردار نظرآباد و ارجاع این پرونده به شورای حل اختلاف استان، به نظر می‌رسد که روزهای پایانی این اختلافات را شاهد هستیم و به زودی تکلیف مشخص می‌شود.
پیش از این هیربد معصومی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز وعده داده بود که حداکثر تا 15 آذر تکلیف این اختلافات مشخص می‌شود.
امروز خبرنگار تابناک با معاون استاندار تماس گرفت و از وی پرسید که بیش از یک ماه از وعده قبلی شما گذشت، چرا هنوز خبری از اصلاح امور در مدیریت شهری نظرآباد منتشر نشده است؟
معصومی در پاسخ گفت: در این یک ماه باز هم تلاش کردیم که موضوع و اختلافات با آرامش به پایان برسد. به همین دلیل دفتر امور شهری مامور بررسی مجدد پرونده شد و چند جلسه نیز با اعضای شورا و شهردار گذاشتیم و طرفین را به رعایت امور قانونی و تلاش در جهت رفع مشکلات مردم دعوت کردیم.
وی افزود: متاسفانه باز هم این تلاش‌ها نتیجه نداد و مثل اینکه برخی نمی‌خواهند تلاش در جهت رفع مشکلات مردم در اولویت قرار باشد، به همین دلیل لازم است که اقتدار دولت در حمایت از منافع مردم و اقتدار مدیریت ارشد استان که نماینده عالی دولت است را نشان دهیم.
معاون استاندار البرز با تاکید بر اینکه کاسه صبر مردم لبریز شده است، گفت: از صبری که مردم نظرآباد در این مدت از خود نشان داده و همراهی که با مسئولان استان و شهرستان داشتند قدردانی کرده و قول می‌دهم که حداکثر طی یک هفته این پرونده برای همیشه بسته شود.
معصومی در پاسخ به پرسش خبرنگار تابناک مبنی بر اینکه چه تصمیمی در این زمینه اتخاذ شده و آیا تصمیم به عزل شهردار و یا سلب عضویت از برخی از اعضای شورای شهر نظرآباد گرفته شده است، گفت: رسانه‌ها و مردم این مدت را تحمل و صبر کردند و از آنها می‌خواهیم حداکثر یک هفته دیگر نیز صبر داشته باشند.
وی در پایان تاکید کرد: به طور قطع نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت تدبیر و امید مقتدر است و اجازه نمی‌دهد که عده‌ای با منافع مردم بازی کنند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
جالبه !!!!حالا که زمان انتخابات مجلس شده و نماینده فعلی دیگها کاری از دستش بر نمیاد ،فکر حل مشکل مردم نظراباد افتادند؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
بنده خدا گفته وعده! !!!!
از این وعده‌ها زیاد داده !!!!!!!!
محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۹
یک هفته 7 روزه از انتشار خبر گذشت و خبری از نمایش اقتدار نبود ؟
لطفا پیگیری کنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار