مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دنا از افتتاح هفت پروژه کشاورزی در شهرستان دنا خبر داد.
کد خبر: ۱۶۲۰۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۹ 11 January 2016
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دنا از افتتاح هفت پروژه کشاورزی در شهرستان دنا خبر داد.
به گزارش سفیر دنا فضل الله آذر فر مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دنا در کمیته برنامه ریزی شهرستان دنا که صبح امروز در محل فرمانداری دنا برگزار شد از افتتاح هفت پروژه کلان کشاورزی با اعتبار 60 میلیارد ریال خبر داد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دنا پروژه پمپاژآب به روستای ده پایین سادات محمودی که در سالیان گذشته بنا به مشکلات عدیده امکان بهره برداری و افتتاح آن وجود نداشت را یکی از این پروژه ها عنوان کرد و گفت:این پروژه در سال جاری با تزریق 5 میلیارد ریال از اعتبارات ماده 180 آماده افتتاح و بهره برداری است.
وی به احداث کانالهای آبی در سطح شهرستان با اعتبار 4 میلیارد ریالی اشاره کرد و بیان داشت: اجرای پروژه قطره ای تحت فشار از دیگر پروژه های افتتاحی در شهرستان دنا خواهد بود.
آذر فر آبیاری تحت فشار باغات شهرستان با اعتبار 14 میلیارد و 400 میلیون ریال را از دیگر پروژه ها ی کشاورزی در روستاهای شهرستان خواند و تصریح کرد:پروژه قطره ای روستای بیاره به نمایندگی از سایر پروژه های تحت فشار در دهه فجر امسال افتتا ح و به بهره برداری می رسد.
مدیر جهاد کشاورزی به پروژه پرورش ماهی در روستای تل گاه اشاره کرد و افزود: این پروژه نیز با اعتبار 8 میلیارد ریال آماده افتتاح است ،وی پروژه پرورش مرغ روستای تمنک با اعتبار 6 میلیارد و 650 میلیون ریال و پروژه پرورش ماهی با اعتبار 3 میلیارد و 900 میلیون ریال را از دیگر پروژه های افتتاحی دهه فجر امسال عنوان کرد.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان دنا افتتاح کارخانه ساخت سبد میوه در منطقه دشت بازار را از دیگر پروژه های افتتاحی در دهه فجر امسال عنوان و خاطر نشان کرد: در جذب اعتبارات ملی و متمرکز برای پمپاژ روستای سمرون و احمد غریب 34میلیارد ریال اعتبار جذب شده که قبل از دهه فجر کلنگ زنی خواهد شد.
آذر فر به پروژه پمپاژ آب روستای بن زرد نیز اشاره کرد و افزود:بیش از 20 میلیارد ریال تجهیزات این پروژه خریداری شده که با اعتبار اجرایی 30 میلیارد ریالی به زودی کلنگ زنی می شود.
وی در ادامه به پروژه آبرسانی به توت نده نیز اشاره کرد و اظهار کرد:این پروژه نیز با اعتبار 37 میلیارد ریال آماده کلنگ زنی است و بخشی عمده ای وسایل لازم نیز خریداری شده است.
این مقام مسئول پروژه آب رسانی به دشتک میمند را از دیگر پروژه های در دست اقدام عنوان کرد و از فعالیتهای مطالعاتی این پروژه با اعتبار 8 میلیارد ریال اشاره کرد و گفت:پروژه دشتک میمند نیز در 10 روز آینده کلنگ زنی می شود.
مدیر جهاد کشاورزی دنا از سیاست جهاد کشاورزی مبنی بر ایجاد شهرکهای صنعتی کشاورزی در شهرستان دنا خبر داد و ابراز داشت:این شهرکها شامل مزرعه مرغ تخم گذار و مزرعه پرورش گاو شیری است که با همکاری بنیاد اقتصادی کوثرو مشارکت شرکت شهرکهای صنعتی وابسته به جهاد کشاورزی اجرا می شود و در صورت وجود زمینهای مناسب اعتبارات خوبی برای احداث گاوداری های چند هزار راسی پرداخت می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار