معاون استاندار مازندران وفرماندار ویژه شهرستان آمل گفت: 347 صندوق اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم شهرستان آمل در دو انتخابات امسال در نظر گرفته شده است.
کد خبر: ۱۶۳۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵ 14 January 2016

به گزارش تابناک مازندران، احمد منفرد افزود: از این شمار 137 صندوق اخذ رای برای حوزه های شهری و 210شعبه برای روستاهای آمل است که درمجموع 248 صندوق جمع آوری آراء شهروندان آملی ثابت و99 صندوق سیار پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: اهمیت انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی برکسی پوشیده نیست و لازم است تا همه دست اندرکاران و مجریان انتخابات در شهرستان با جدیت و تلاش ، زمینه را برای حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم نمایند.


فرماندار آمل اضافه کرد: وظیفه همه مجریان قانون است که با تمام توان از آرای مردم صیانت و مراقبت نماییم و ضمن حفظ بی طرفی، در جهت سلامت برگزاری انتخابات تلاش نموده و از هر اقدامی که خدشه دار شدن روند انتخابات را به دنبال داشته باشد جلوگیری شود.


منفرد، ملاک برگزاری انتخابات امسال را مر قانون دانست و اضافه کرد: هیچکس در انتخابات جاری حق سهم خواهی ندارد.


وی ادامه داد: بر اساس منشور امام راحل و فرمایشات مقام معظم رهبری نمی توان گفت کشور در اختیار یک جریان خاص بوده چراکه تمامی افراد معتقد به نظام و قانون اساسی باید در عرصه حضور داشته باشند.


فرماندار آمل گفت: باید در هیاتهای نظارت نیز تعادل سیاسی برقرار شده و از تمامی طیف ها و جریانهای سیاسی فکری در این هیاتها استفاده شود.


منفرد تاکید کرد: به طور قطع انتخابات امسال سالم، پرشورو قانونمند بوده که در تاریخ شهرستان آمل بی نظیر خواهد بود چراکه آسیب شناسی های لازم صورت گرفته و راهکارهای لازم ارائه شده است.


انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفندماه همزمان با سراسر کشور در شهرستان آمل برگزار می شود.


شهرستان آمل با حدود 400هزارنفرجمعیت یک نماینده مستقل در مجلس شورای اسلامی دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار