مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان ازارائه آموزش فنی وحرفه ای و اشتغال بکار 460 نفر از مددجویان لرستانی در موسسات دولتی و خصوصی از طریق کاریابی کمیته امداد استان در 9 ماهه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۶۴۰۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۵:۴۶ 16 January 2016
به گزارش تابناک لرستان ، جاسم محمدی فارسانی گفت: این نهاد در راستای ایجاد اشتغال برای مددجویان و توانمندسازی اقتصادی خانواده های تحت حمایت از طریق کاریابی گام های موثری بر داشته است.
وی افزود: برای تحقق این هدف در 9 ماهه سال جاری 443 مددجو از طریق کاریابی توسط کمیته امداد و 17 نفر نیز از طریق تعامل با کارفرمایان مشغول به کار شده اند.
محمدی فارسانی تصریح کرد: طی 9 ماهه گذشته امسال مددجویان تحت پوشش با اعتباری بیش از برچهارمیلیارد و 562 میلیون ریال از آموزش های فنی و حرفه ای در رشته های مختلف بهره مند شدند.
وی عنوان کرد: توانمند سازی مددجویان کمیته امداد از طریق آموزش های فنی وحرفه ای، اعطای تسهیلات طرح های اشتغال برخی از وظایف این نهاد حمایتی بوده که در راستای انجام این وظایف اقدامات موثری در استان اجرایی شده است.
محمدی فارسانی تصریح کرد: این افراد در دوره های مهارت آموزی، پایدار سازی و توسعه و حرفه آموزی مهارت های لازم را فرا گرفتند.
وی در ادامه گفت: از اهداف ارائه این آموزش ها می توان به ارتقای آگاهی های فنی وحرفه ای مددجویان، مهارت آموزی دانش آموزان دوره دبیرستان در راستای آموزش های فنی و حرفه ای ، مهارت آموزی فرزندان مددجو بازمانده از تحصیل و ترک از تحصیل ، ارتقای دانش فنی و حرفه ای دانشجویان و فارغ التحصیلان آماده سازی نیروی کار ماهر برای واحد های تولیدی و خدماتی و فراهم نمودن بستر لازم برای ایجاد انگیزه در کارفرمایان و کارآفرینان جهت بکارگیری مددجویان اشاره کرد.

مدیر کل کمیته امداد استان لرستان با بیان اینکه زنان سرپرست خانوار، فرزند مددجو تحت حمایت از این آموزش ها بهره مند می شوند، افزود: از تعداد کل مددجویان شرکت کننده در دوره های آموزشی فنی و حرفه ای در استان لرستان در 9 ماهه نخست امسال چهار هزارو 312نفر زن و یکهزار و 638نفر مرد بودند.
وی افزود: کمیته امداد ضمن کاریابی برای مددجویان بسته های تشویقی را به مددجو و کارفرما ارائه می دهد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار