دانشگاه علوم پزشکی ایلام برای تأمین نیروی انسانی در خانه های بهداشت سیروان استخدام می کند.
کد خبر: ۱۶۴۱۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۷ 16 January 2016
دانشگاه علوم پزشکی ایلام برای تأمین نیروی انسانی در خانه های بهداشت سیروان استخدام می کند.

به گزارش تابناک ایلام؛ "کوروش شیروانی"، معاون شبکه بهداشت و درمان سیروان گفت: دانشگاه علوم پزشکی ایلام برای تامین نیروی انسانی بهورز مورد نیاز در خانه های بهداشت سیروان، تعداد 8 نفر از افراد واجد شرایط را از طریق آزمون استخدام می کند.

وی اظهار کرد: افراد واجد شرایط از طریق امتحان عمومی، تخصصی، مصاحبه و گزینش برای پذیرش رشته شغلی بهورزی به منظور خدمت در خانه های بهداشت( مناطق روستایی ) استخدام می شوند.

معاون شبکه بهداشت و درمان سیروان افزود: این افراد در خانه بهداشت روستاهای  ورگچ، گوراب، لرینی، اسلامیه، علی آباد، شهرک جمهوری، چشمه پهن چشمه رشید و قنات آباد بکارگیری شده و متقاضیان باید بومی روستاهای مذکور باشند.

شیروانی با بیان اینکه متاقضیان از 26 دی ماه و به مدت 10 روز می توانند ثبت نام کنند، عنوان کرد: متقاضيان ثبت نام جهت دريافت فرم ثبت نام به سایت دانشگاه علوم پزشکی ایلام مراجعه و سپس برای تایید وضعیت بومی بودن به خود به خانه بهداشت روستای مربوطه یا مراكز بهداشتی ودرمانی و مركز بهداشت شهرستان مراجعه کنند.

وی بیان کرد: پذیرش افراد با مدرک تحصيلی کاردانی در يكي از رشته های بهداشت محیط، مبارزه با بيماريها و  حرفه اي برای بهورز مرد و دارا بودن مدرك تحصيلی کاردانی در رشته بهداشت خانواده و مامايی برای بهورز زن صورت خواهد گرفت.

شیروانی با بیان اینکه سن داوطلب حداقل 18 و حداکثر نباید از 30 سال تجاوز کند، گفت: داوطلبین به منظور کسب اطلاع بیشتر در خصوص شرایط و نحوه ثبت نام می توانند از روز شنبه 26 دیماه به سایت دانشگاه علوم پزشکی ایلام مراجعه کنند./م



منبع:سیروان نوین


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار