معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام؛
سرهنگ جمال شاکرمی عصر شنبه در در یادمان «ایثار» از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در شهرستان مهران اظهار داشت: این استان دارای ظرفیت های بالایی در بحث استقبال از کاروان های راهیان نور است و یادمان های دفاع مقدس در شهرستان های مهران و دهلران آماده پذیرایی از کاروان های راهیان نور سراسر کشور است.
کد خبر: ۱۶۴۵۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۱ 16 January 2016
معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: یادمان های دفاع مقدس ایلام آماده میزبانی از کاروان های راهیان نور است.

به گزارش تابناک ایلام، سرهنگ جمال شاکرمی عصر شنبه در در یادمان «ایثار» از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در شهرستان مهران اظهار داشت: این استان دارای ظرفیت های بالایی در بحث استقبال از کاروان های راهیان نور است و یادمان های دفاع مقدس در شهرستان های مهران و دهلران آماده پذیرایی از کاروان های راهیان نور سراسر کشور است.

وی بیان داشت: شهرستان مهران با ۱۰ یادمان دفاع مقدس و آثار به جای مانده از این دوران از طرفیت های بالایی در بخش استقبال و پذیرایی از کاروان های راهیان نور برخوردار است و سالانه بیش از ۱۵۰ هزار نفر قالب کاروانهای راهیان نور از یادمان های دفاع مقدس در استان ایلام بازدید می کنند.

وی اظهار داشت: برپایی نمایشگاه نمایه و ماكت مناطق جنگی، ادوات نظامی، عكس، خاطرات ‏شهدا، چادر راهنما، خیمه نماز، جزوه راهنمای گردشگری جنگ، نصب تابلو، بنر و نیز ایستگاه ‏های صلواتی از جمله اقدام هایی است كه برای استفاده كاروان های نور در مناطق عملیاتی دوران ‏دفاع مقدس مهران انجام می گیرد.

سرهنگ شاکرمی عنوان کرد: در تمام یادمان ها خادمان و راویان مناطق عملیاتی آماده ارائه راهنمایی های لازم به کاروان های راهیان نور هستند.

شهرستان مرزی مهران با ۲۲۰ کیلیومتر مرز مشترک با کشور عراق در ۸۵ کیلومتری ایلام قرار دارد و عملیات های مختلفی در این شهر مرزی در دوران هشت سال دفاع مقدس صورت گرفته است.

قلاویزان، میمک، شرهانی و..از مهمترین یادمان های دفاع مقدس استان ایلام است./پ
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار