ریس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارخانه قند یاسوج در حال تعمیر است و با اتمام فرآیند تعمیرات، چرخ فعالیت و تولید در کارخانه قند یاسوج به حرکت در می آید.
کد خبر: ۱۶۸۵۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸ 24 January 2016
به گزارش ایرنا رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد روز شنبه در حاشیه بازدید از کارخانه قند یاسوج با بیان اینکه طی هفته آینده تعمیرات خط تولید آغاز و حداکثر 45 روز به طول خواهد انجامید افزود: با اتمام فرآیند تعمیرات، چرخه فعالیت و تولید در کارخانه قند یاسوج به حرکت در می آید.
دیودیده اظهار داشت: وارد نشدن شکر خام روند تولید را در یک بازه زمانی متوقف کرده که به زودی و پس از پایان روند تعمیراتی، تولید در این کارخانه آغاز می شود.
وی گفت: رفع مشکلات این کارخانه در اولویت قرار گرفته و در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان تمامی تلاش ها برای برطرف کردن مشکلات این واحد انجام خواهد گرفت.
رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از کارخانه گروه صنایع غذایی کوبودنا نیز گفت: تنوع تولیداتی سبب شده کوبودنا به عنوان بزرگترین واحد صنعتی جنوب کشور در تولید نان های صنعتی مطرح شود.
دیودیده با بیان اینکه تولید آزمایشی در کوبودنا با موفقیت انجام گرفته است افزود: در آینده ای نزدیک افتتاح رسمی با حضو مسولان کشوری و استانی انجام خواهد شد.
وی گفت: تولید نان های صنعتی در بحث مدیریت بحران و پدافند عامل از ارکان اساسی بشمار می رود و کارخانه صنایع غذایی کوبودنا این نیاز استان و جنوب کشور را حل کرده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار