کد خبر: ۱۶۹۹۰۴
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۳ 26 January 2016
مربی دو میدانی کار شهرستان دنا در جمع مربیان بین المللی این ورزش حرفه ای قرار گرفت.

به گزارش سفیر دنا خسرو رحیمی زاده از مربیان باسابقه ورزش دو میدانی شهرستان دنا با شرکت در دوره مربی گری درجه یک بین المللی این رشته موفق به کسب کارت مربی گری بین المللی در این رشته ورزشی شد.

رحیمی زاده از جوانان موفق شهر سی سخت در مربی گری رشته دو میدانی است که حدود 9 سالی در این رشته ورزشی در حال فعالیت است،وی از 10 روز گذشته تا کنون در این رشته مشغول به فعالیت است و با حضور در دوره مربی گری بین المللی رشته دو میدانی در استان تهران موفق به کسب مدرک بین المللی این رشته شد.

رحیمی زاده پیش از این با دریافت کارتهای درجه سه و درجه دو در همین رشته ده ها ورزشکار ملی و بین المللی را تربیت و به جامعه ورزشی کشور تحویل داد.

وی اکنون با دریافت این کارت مجوز تربیت ورزشکاران ملی پوش کشور و سایر کشورهای جهان را به دست آورده، در این دوره آموزشی که با حضور مربیان بین المللی برگزار شد رحیمی زاده با شرکت در آزمون عملی و تئوری موفق به کسب این عنوان شد.

این مربی جوان اولین مربی سامان پاکباز مدال آور بین المللی در رشته های پرتاب دیسک و پرتاب نیزه است که در حال حاضر حدود 20 ورزشکار دو میدانی کار در استانهای اصفهان ،خوزستان،بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد را آموزش میدهد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار