صلاحی از برگزاری 88 برنامه و 194 اجرا در دهه مبارک فجر خبر داد.
کد خبر: ۱۷۲۹۵۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۰ 31 January 2016
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران درباره برنامه های دهه فجر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: این سازمان همانند سالهای گذشته برنامه های متنوعی را با حضور هنرمندان و مردم در دهه فجر اجرا خواهد کرد. 

وی با بیان اینکه این برنامه ها در سه محور برگزار می شود، افزود: برنامه ویژه برای کارکنان، حضور در برنامه های دهه فجر و 22 بهمن و برنامه های ویژه در فرهنگسراها و خانه های فرهنگ از جمله این برنامه ها خواهد بود. 

محمود صلاحی به حضور بسیج حقوقدانان در فرهنگسراها نیز اشاره کرد و گفت: بسیج حقوقدانان قرار است در دهه مبارک فجر  به صورت رایگان در فرهنگسراها مشاوره حقوقی و قضایی به علاقه مندان بدهند. 

وی ادامه داد: بازسازی بازیهای قدیمی نیز از دیگر برنامه های دهه مبارک فجر است . 

رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برگزاری جشنواره بازی های رایانه ای خبر داد و گفت: این جشنواره به مدت 10 روز از (12 تا 22 بهمن ) در فرهنگسرای رسانه برگزار می شود. 

صلاحی با اشاره به اینکه خانه های فرهنگ نیز با برپایی غرفه هایی به ارائه عملکرد خود خواهند پرداخت، افزود: افتتاحیه مراسم خانه فرهنگ فردا در فرهنگسرای اشراق برگزار می شود و 19 بهمن به سه خانه فرهنگ برگزیده جوایز نفیسی اعطا خواهد شد. 

وی به برپایی ایستگاههای فرهنگی با حضور هنرمندان در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و گفت: همچنین مسابقه عکاسی با موبایل نیز در مسیر راهپیمایی 22 بهمن خواهیم داشت که مردم می توانند با عکاسی از جلوه های ویژه راهپیمایی عکس های خود را به آدرسی که اعلام خواهد شد ارسال کنند و جوایز نفیسی نیز به این افراد داده خواهد شد. 

صلاحی گفت: برای زنده نگاهداشتن موضوع دیوارنویسی در زمان انقلاب ، تخته هایی در فرهنگسراها برای شعارنویسی جوانان گذاشته شده است تا از این فرصت برای یادآوری آن دوران استفاده کنیم. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار