کد خبر: ۱۷۵۴۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰ 04 February 2016
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، هوشنگ صیدالی صبح امروز در جمع خبرنگاران با تبریک ایام‌الله دهه فجر به پروژه‌های گازرسانی در دهه فجر اشاره کرد و گفت: افتتاح و تکمیل طرح‌های گازرسانی به 41 روستای استان با یک‌هزار و 635 خانوار و 7 هزار و 669 نفر با 108 میلیارد ریال اعتبار در دهه فجر صورت می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در ادامه تصریح کرد: کهگیلویه و بویراحمد با هشت شهرستان و 16 شهر بوده که به جز دو شهر قلعه رئیسی و دیشموک سایر شهرها با پوشش 95 درصدی با یک‌هزار 334 کیلومتر شبکه‌گذاری شده است.

وی با اشاره به سیاست دولت مبنی بر در اولویت قرار دادن روستاهای بالای 20 خانوار اذعان کرد: تاکنون اجرای یک‌هزار و 913 کیلومتر از خطوط گازرسانی در 461 روستای استان را انجام دادیم که در حال حاضر تعداد مشترکین روستایی 40 هزار اشتراک با 41 هزار خانوار رسیده است.

این مسئول در ادامه به عمده طرح‌های افتتاحی دهه فجر در کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: شهرستان بویراحمد با 15 روستا با 428 خانوار و جمعیت 2 هزار و 67 نفر و 56 کیلومتر شبکه‌گذاری به اعتبار 29 میلیارد ریال در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

صیدالی 15 روستای بهره‌مند شده از گاز در شهرستان بویراحمد را به تفکیک شامل مجموعه روستاهای کاکان از جمله حمزه خانی، منصورخانی، حاجی‌خانی، غضنفرخانی، تل‌خانی با 235 خانوار و هزار و 137 نفر، مجموعه روستاهای چنار شامل بن دره، بونه ریزک چنار، دره‌گرم چنار، زنگوای علیا، سرچنار، سرمست، سرقنات، قباد مجموعه روستاهای چنار با 67 خانوار و 297 نفر و مجموعه روستاهای راهمالی شامل تل‌گهی، راهمالی و تل‌گاه با 126 خانوار و جمعیتی بالغ بر 630 نفر عنوان کرد.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد تعداد روستاهای شهرستان گچساران که کار دهه فجر از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند را چهار روستا عنوان کرد و گفت: روستاهای مارین، رودبال، پوراژ و اسپر با 167 خانوار با جمعیت 835 نفر جمعیت با اعتبار 26 میلیارد ریال در دهه فجر شعله گاز به خانه‌های آن‌ها می‌رود.

وی روستاهای کهگیلویه و را 12 روستا عنوان کرد و گفت: مجموع روستاهای فیلگاه شامل امیرالمومنین، بویری، چهاب، آب تلخ فیلگاه، سنگون، علی‌آباد آب کاسه، فیلگاه، کلگه‌برون، پیربادامی، سرماهور و آب کاسه با 413 خانوار و جمعیتی بالغ بر 2 هزار و 65 نفر با اعتبار 17 میلیارد ریال در دهه فجر از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

صیدالی در ادامه به پروژه گازرسانی به روستاهای شهرستان چرام اشاره کرد و گفت: چرام با 6 روستا شامل پاده، تلوندی، دره لیر، مندان، آب ماهی و سواری با 436 خانوار با جمعیتی بالغ بر یک‌هزار و 746 نفر و اعتبار 28 میلیارد ریال شبکه‌گذاری آن صورت گرفته و در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در پایان تعداد روستاهای بهره‌مند شده از نعمت گاز در لنده را چهار روستا شامل آب رزگه، تراب علیاء، کهناب و بنه بلوط با 191 خانوار با جمعیت 956 نفر و اعتبار 8 میلیارد ریال و شبکه‌گذاری 18 کیلومتر عنوان کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار