کد خبر: ۱۷۵۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۷ 05 February 2016
رئیس شورای اداری موگرمون با اشاره به اقدامات و خدمات انجام شده در طول یک‌سال گذشته گفت: 14 پروژه عمرانی و اقتصادی در موگرمون در حوزه راه، آب، برق و گازرسانی انجام شده است.

موسی محتشم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لنده ضمن تبریک بهار انقلاب و دهه فجر گفت: انقلاب اسلامی مایه خیر و برکت برای مناطق محروم و مستضعف و توسعه و رونق آنها بوده است.

وی افزود: تا قبل از انقلاب این منطقه حتی یک وجب جاده خاکی قابل تردد نداشته ولی امروز شاهد اجرای پروژه‌های ملی و استانی متعدد در منطقه موگرمون هستیم.

رئیس شورای اداری موگرمون تصریح کرد: در سال 94 اقدامات خوبی جهت توسعه و عمران و آبادانی در سطح حوزه و منطقه موگرمون انجام شده که باید به اطلاع عموم مردم رسانده شود.

وی با اشاره به اقدامات و خدمات انجام شده در طول یک‌سال گذشته گفت: 14 پروژه عمرانی و اقتصادی در موگرمون در حوزه راه، آب، برق و گازرسانی انجام شده است.

محتشم در ابتدا به وضعیت گازرسانی به روستاهای موگرمون اشاره و افزود: طی یک‌سال گذشته به همت شرکت گاز و با پیگیری مسئولان شهرستانی طرح مطالعاتی و عملیاتی گازرسانی به هفت‌ روستای موگرمون به مرحله اجرا و علمک‌گذاری رسیده است.

وی افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد ریال کلنگ‌زنی و عملیات گازرسانی به روستاهای «گوردالو، آبرزگه، تراب، کهناب، دم‌تنگ، دشت بن و بنه‌بلوط» آغاز شد.

رئیس شورای اداری موگرمون در ادامه به وضعیت ساختاری روستاها اشاره کرد و گفت: ساختار روستاهای موگرمون در گذشته مورد بی‌مهری قرار گرفته و اقدام خاصی جهت بهسازی معابر آن انجام نشده ولی در قالب طرح جهادی ساماندهی و بهسازی معابر روستایی بنیاد مسکن چهار روستای « دشت بن، بنه بلوط، شیتاب و مونه» ساماندهی و آماده آسفالت شده است.

محتشم به اجرای طرح هادی در روستاهای موگرمون اشاره و افزود: امسال طرح هادی روستای مونه با اعتباری بالغ بر 800 میلیون ریال اجرایی شد.

وی به وضعیت برق در روستاهای موگرمون اشاره و گفت: تنها یک روستا در این بخش فاقد برق بوده و آن هم روستای گرده‌کلات است که مسئولان شهرستان اقدامات اولیه جهت انتقال برق را انجام داده و در آینده نزدیک نیز شاهد روشنایی برق در این روستا خواهیم بود.

محتشم خاطر نشان کرد: بحث اصلاح شبکه برق روستای شیتاب(مرکز بخش) با اعتباری بالغ بر 196 میلیون تومان در طول یک‌سال گذشته انجام شده و در راستای کاهش تلفات برق، شبکه داخلی روستاهای دشت‌ ناصری، بنه علیاری، گرداب علیا، گرداب سفلی و گرداب کبیر با تغییر سیم به کابل انجام شده است.

وی در ادامه یادآور شد: در راستای ساماندهی وضعیت معابر روستایی، معابر و کوچه‌های روستای تراب علیا سنگ‌فرش گردید.

رئیس شورای اداری موگرمون به وضعیت راه‌های ارتباطی نیز اشاره کرد و گفت: در راستای بازسازی و تعمیر جاده دم تنگ لنده اعتباری بالغ بر 103 میلیون تومان اختصاص یافته که با ایجاد دیوار ضامن از تخریب جاده جلوگیری شد.

وی افزود: بزرگترین پروژه راه شهرستان یعنی پل ارتباطی و جاده لنده - تراب به دهدشت پاطاوه از بخش موگرمون عبور خواهد کرد که برای اجرای آن بالغ بر 40 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.

محتشم تصریح کرد: وجود رودخانه‌ موگرمون و چشمه‌سارهای زیبا بر زیبایی طبیعت این بخش افزوده و در راستای استفاده بهینه از چشمه‌ سوم موگرمون سیل‌بندی با اعتباری بالغ بر 250 میلیون ریال ایجاد شده و از هدر رفت آب جلوگیری شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار