رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تویسرکان از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی به مناسبت دهه فجر خبر داد و گفت: این نمایشگاه در خانه صنایع دستی تویسرکان در معرض دید عموم قرار دارد.
کد خبر: ۱۷۶۲۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹ 06 February 2016

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تویسرکان از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی به مناسبت دهه فجر خبر داد و گفت: این نمایشگاه در خانه صنایع دستی تویسرکان در معرض دید عموم قرار دارد.

به گزارش فارس،میثم الوندی با اشاره به بازدید رایگان از اماکن تاریخی و فرهنگی تویسرکان به مناسبت دهه فجر اظهار کرد: تور رایگان گردشگری مختص افراد زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی و مدارس است.

وی اماکن مورد بازید را آرامگاه میررضی، خانه مسعودی، خانه اقتداری و کاروانسرای فرسفج عنوان کرد و ادامه داد: کارشناس راهنمای اداره میراث فرهنگی تویسرکان نیز به منظور اطلاع‌رسانی این تور را همراهی می‌کند.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تویسرکان از برگزاری نمایشگاه صنایع دستی آثار هنرمندان تویسرکان به مناسبت دهه فجر خبر داد و گفت: نمایشگاه در خانه صنایع واقع در خانه اقتداری یکی از آثار تاریخی ارزشمند تویسرکان در معرض دید علاقه‌مندان قرار دارد.

وی با اشاره به ارائه آثار صنایع دستی در قالب 14 غرفه در نمایشگاه افزود: نمایشگاه صبح و بعدازظهر در خانه اقتداری برای بازدید مردم باز است.

الوندی با اشاره به فروش آثار به نمایش گذاشته شده در نمایشگاه با تخفیف خاطرنشان کرد: بازدیدکنندگان از نمایشگاه در صورت ابراز علاقه به آموزش می‌توانند با ارائه مدارک مورد نیاز از آموزش‌های خانه صنایع دستی بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه به هنرآموزان گواهی‌نامه مهارت خانه صنایع دستی داده می‌شود، یادآور شد: یادگیری مهارت‌های صنایع دستی بستری برای کسب درآمد این افراد در جامعه مهیا می‌کند.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تویسرکان مربیان خانه صنایع دستی تویسرکان را 14 نفر دانست و برخی از رشته‌های صنایع دستی فعال در خانه صنایع دستی تویسرکان را گلیم‌بافی، گل‌دوزی سنتی، معرق‌کاری، جاجیم‌بافی، چرم‌دوزی، قلم‌زنی، چهل تکه‌دوزی عنوان کرد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار