کد خبر: ۱۷۷۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴ 08 February 2016
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت:دوشنبه و با حضور مهندس صالحی نیا معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت بزرگترین مجتمع نان صنعتی جنوب کشور در یاسوج افتتاح خواهد شد.
به گزارشتابناک کهگیلویه وبویراحمد، به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد، داریوش دیودیده با بیان اینکه فاز توسعه شرکت آرد آبشار گستر یاسوج به مرحله بهره برداری رسیده است افزود: گروه صنایع غذایی کوبودنا یاسوج با سرمایه گذاری 45 میلیارد ریالی و تولید متنوع نان صنعتی عنوان یکی از بزرگترین و مجهزترین کارخانه های تولید نان صنعتی در کشور را یدک خواهد کشید.
دیودیده اظهار داشت: با پیگیری های صورت گرفته در جهت حضور معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت در استان، مهمترین مسائل، مشکلات و نیازمندیهای واحدها و طرح های صنعتی و معدنی مطرح خواهد شد.
افتتاح بزرگترین مجتمع نان صنعتی جنوب کشور و بازدید از برخی واحدهای صنعتی شهر یاسوج از مهمترین برنامه های سفر معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت به استان خواهد بود.
کارخانه صنایع غذایی کوبودنا در راستای سیاست‌های سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد مبنی بر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های کارخانجات آرد، ایجاد صنایع وابسته، تنوع تولید و مباحث پدافندی و مدیریت بحران، در کنار کارخانه آرد آبشار گستر یاسوج بعنوان یکی از مجهزترین و بزرگترین کارخانجات تولید نان صنعتی در کشور و با همت سرمایه‌گذار این طرح در شرف راه‎اندازی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار