مدیرعامل بندر فریدونکنار
مدیرعامل بندر فریدونکنار با بیان اینکه شرکت راهبران به مسائل سلامتی و آموزشی توجه ویژه‌ای دارد، گفت: در 8 سال گذشته 652 کشتی در این بندر فعالیت کرده که حدود 1 میلیون و 800 هزار تن کالا به آن ورود و خروج داشته است.
کد خبر: ۱۷۷۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴ 08 February 2016

به گزارش تابناک مازندران، حمید امامی‌فر  اظهار کرد: دهه فجر آغاز حضور شرکت راهبران در فریدونکنار بوده است و امسال وارد نهمین سال فعالیت این شرکت شده‌ایم و در این مدت فعالیت تجاری بزرگی را انجام دادیم.

وی با بیان اینکه 652 کشتی در این بندر فعالیت کرده که حدود 1 میلیون و 800 هزار تن کالا به آن ورود و خروج داشته است، تصریح کرد: از این مقدار 920 هزار تن واردات بوده که غلات، آهن آلات، چوب، فرآورده‌های نفتی و روغن پایه از مهم‌ترین این کالاها بوده است.

مدیرعامل بندر فریدونکنار در ادامه با اشاره به اینکه 550 هزار تن صادرات نیز از این شرکت صورت گرفته است، گفت: سیمان و کلینکر از مهم‌ترین کالاهایی بود که در این مدت از بندر فریدونکنار صادر شده است و برای کشور ارزآوری خوبی داشته است.

امامی‌فر خاطرنشان کرد: همچنین 330 هزارتن فرآورده‌های سوختی نیز از این بندر صادر شده که شامل بنزین، گازوئیل، نفت، مازوت و مشتقات نفتی است.

وی تصریح کرد: بر اساس آمار مسئولان استانی و کشوری شرکت راهبران به عنوان نخستین بخش خصوصی که کار خود را آغاز کرده بود در سال جاری به عنوان کارآفرین برتر مورد تجلیل قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت راهبران بندر فریدونکنار خاطرنشان کرد: یکی از اهداف مهم شرکت راهبران در این شهرستان اشتغال‌زایی است که در بندر نزدیک به 170 نفر مشغول به کار هستند.

امامی‌فر گفت: نیروهای شرکت راهبران، پیمانکاران، ادارات بندر، گمرک، پایانه، دامپزشکی و غیره در این بندر مشغول به فعالیت هستند که از این تعداد 105 نفر بومی فریدونکنارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه شرکت راهبران در دستور کار خود حضور در فعالیت‌های عام‌المنفعه را قرار داده است، یادآور شد: تهیه دارو برای بیماران خاص، شرکت در همایش‌های متفاوت، ستادیادواره شهدا، راهیان نور، هلال احمر، قدردانی از نخبگان علمی و ورزشی، حمایت از تیم‌های کانوپولو، هندبال، کمک به آسیب دیدگان برفی، کمک به شورای اسلامی برای سرشماری روستایی و غیره بخشی از مهم‌ترین این مسائل است.

امامی‌فر گفت: شرکت راهبران با افتخار در این مسائل به فعالیت می‌پردازد که اگر بخواهیم به صورت ریالی از این فعالیت‌ها یاد کنیم بیش از 3 میلیارد ریال هزینه دربرداشته است.

مدیرعامل شرکت راهبران بندر فریدونکنار در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار کرد: شرکت راهبران بعد از حضور در فریدونکنار به دنبال استقرار دستگاه‌های حاکمیتی بود چرا که این ادارات حضورشان لازم است و موجب بهبود شرایط کاری، تسریع در امور ارباب رجوع، رضایت مشتری و در مجموع تسهیل امور بندری می‌شود.

وی افزود: ادارات حمل و نقل و پایانه، قرنطینه گیاهی، گمرک، گذرنامه مرز دریایی و دامپزشکی در بندر و حضور پزشکانی از شبکه بهداشت از جمله این ادارات است.

مدیرعامل شرکت راهبران بندر فریدونکنار افزود: به صورت دوره ای اندازه‌گیری عوامل زیان آور محیط کار را در دستور کار خود قرار دادیم.

وی افزود: این امر به آن جهت صورت گرفت که به دلیل شرایط ویژه همچون آلودگی صوتی و وجود ذرات ریز در بندر از بیماری احتمالی جلوگیری صورت بپذیرد و پس از آن نیز معاینات پزشکی به صورت دوره‌ای انجام که هزینه‌های این امر نیز از سوی شرکت راهبران پرداخت می‌شود.

امامی‌فر در ادامه از اهدای خون کارمندان این شرکت به مناسبت دهه مبارک فجر امسال خبر داد و گفت: فقط فعالیت بندری در دستور کار شرکت راهبران نیست و قطعا توجه به مسائل سلامتی و آموزشی برای آنها بسیار مهم است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار