در حالی که کمتر از دو هفته به انتخابات مجلس شورای اسلامی باقی‌مانده تغییر فرمانداران در استان اردبیل تعجب همگان را برانگیخت.
کد خبر: ۱۷۸۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲ 09 February 2016

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، در حالی از امروز فرماندار نیر در پارس‌آباد کار خود را آغاز کرد که بر اساس تغییر و تحولاتی که در فرمانداری نیر و پارس‌آباد انجام شد بعد از ماه‌ها حرف و حدیث اکبر صمدی به عنوان فرماندار جدید پارس‌آباد معرفی و سرانجام در پارس‌آباد مستقر شد تا در آستانه انتخابات مجلس به عنوان فرماندار حوزه انتخابیه پارس‌آباد و بیله‌سوار عهده‌دار این مسئولیت شود.

از سوی دیگر مهدی احمدی فرماندار متحرک استان اردبیل که پیش از این در خلخال و پارس‌‌آباد فرماندار بوده این بار قصد حضور در نیر را دارد تا به مارکوپولوی فرمانداران استان اردبیل معروف شود.

اکبر صمدی که سابقه فرمانداری در گرمی را در دولت نهم و نیر را در دولت یازدهم دارد کار خود را در فرمانداری پارس‌‌آباد آغاز کرده و به نظر می‌رسد کار سختی را در دو هفته باقی‌مانده به انتخابات مجلس در سر و سامان دادن به وضعیت انتخاباتی در این حوزه انتخابیه داشته باشد.

به گزارشخبرگزاری فارساز اردبیل، قرار است آیین معارفه فرمانداران جدید طی روزهای آینده برگزار شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
به نظر میرسد جابجایی بعلت شائبه طرفداری از کانذیدای خاص از طرف فرماندار میباشد حالا چه ضنمانتی وجود دارد در پارس آباد جانبدار کس دیگری نشود؟ !!!
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار