تابناک: به مناسبت سی و هشتمین فجر انقلاب اسلامی، جشن بزرگ انقلاب به همت شهرداری منطقه 4 رشت در پارک دانشجوی این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۱۷۹۰۱۹
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷ 10 February 2016
تابناک: به مناسبت سی و هشتمین فجر انقلاب اسلامی، جشن بزرگ انقلاب به همت شهرداری منطقه 4 رشت در پارک دانشجوی این شهر برگزار شد.

به گزارش تابناک گیلان، در این مراسم که با حضور مهندس مقصودی شهردار محترم منطقه، مدیران، مسئولین، وکارکنان خدوم شهرداری و همچنین جمع کثیری از شهروندان فرهیخته شهر رشت برگزار گردید، هنرمندان صدا و سیمای مرکز گیلان به اجرای برنامه پرداختند و در ادامه نیز با اجرای مسابقه به تنی چند از شرکت کنندگان هدایای ارزشمندی اهدا شد.

همچنین در این مراسم نمایشگاه دستاوردهای کارآموزان مرکز سرای محله در معرض دید عموم قرار گرفت.

در همین رابطه حجت الاسلام علی ایرانپور کارشناس فرهنگی شهرداری منطقه 4 و مسئول مرکز سرای محله شهرک امام (حمیدیان) به خبرنگار ما گفت: این مرکز با همت و تلاش جمعی از دوستان و همکاران فرهنگی به مدت 6 ماه ست که فعالیت خود را آغاز کرده و در زمینه های مختلف از جمله: کامپیوتر، معرق، خیاطی، چرم دوزی، کاموا بافی، کلاس های قرآنی و کمک درسی و... برای خواهران و برادران به فعالیت خود ادامه میدهد.







وی افزود: در همین راستا پیشنهاد داده شد تا کارآموزان این مرکز دستاورد های خود در بخش های مختلف در معرض دید عموم قرار دهند که طی صحبتی که با شهردار منطقه انجام گرفت مقرر شد یک الی دو روز در هفته در محل پارک دانشجو غرفه هایی تعبیه شود تا این عزیزان بتواند محصولات خود را برای فروش عرضه کنند.

در ادامه قاسم پور یکی از فعالان مرکز سرای محله به خبرنگار ما گفت: طرح اولیه اجرای این نمایشگاه با هدف ارائه کارها و تولیدات کارآموزان به مردم، داده شد که خوشبختانه مورد موافقت مسئولین قرار گرفت.

وی افزود: این طرح در تشویق مردم خصوصا جوانان، برای پر کردن اوقات فراغت و همچنین کمک به ایجاد کارآفرینی بسیار دارای ارزش است چون هم باعث نوعی کار و فعالیت فرهنگی ست و هم می تواند قدمی در جهت رفع بیکاری جوانان برداشته شود.

قاسم پور در پایان از مسئولین خواست ضمن حمایت از این افراد و دادن تسهیلات مناسب زمینه کار و اشتغال افراد آموزش دیده را فراهم آوردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار