اهالی شهرستان ایوان همراه و همصدا با دیگر هموطنان سراسر کشور با شعار وحدت و همدلی سی و هفتمین طلیعه انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.
کد خبر: ۱۷۹۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۶ 11 February 2016
اهالی شهرستان ایوان همراه و همصدا با دیگر هموطنان سراسر کشور با شعار وحدت و همدلی سی و هفتمین طلیعه انقلاب اسلامی را جشن گرفتند.

به گزارش تابناک ایلام؛ اقشار مختلف مردم این شهرستان اعم از پیر، جوان، زن و مرد و کوچک و بزرگ روز پنجشنبه با حضور در راهپیمایی 22 بهمن بار دیگر با آرمان های رهبر فرزانه انقلاب، امام راحل و شهدای انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.
این راهپیمایی از مقابل فرمانداری ایوان آغاز و تا میدان امام (ره) ادامه یافت و با وجود بارش باران و سردی هوا با حضور گسترده مردم، مسئولان، دانش آموزان، دانشجویان و اقشار مختلف همزمان با دیگر نقاط استان برگزار شد.
فرماندار ایوان در این آیین با تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن گفت: امروز درخت تنومند انقلاب و اهداف نظام که حاصل حضور پرشکوه و با نشاط و آگاهانه مردم در عرصه های مختلف داخلی بوده پرشتاب و موفق مسیر پیشرفت خود را ادامه می دهد.
معروف بسطامی اظهار کرد: بخشی از افتخارات نظام حضور پرشکوه مردم در پای صندوق های رای و انتخاب دولت تدبیر و امید بوده و در واقع مردم دولتی را برگزیدند که با وعده های خود یک مسیر توسعه ای را در راه اهداف نظام و انقلاب تعیین کرد.
وی افزود: اتحاد و به سرانجام رساندن بحث پرونده هسته ای هنر دپیلماسی دولت یازدهم بود که با استفاده از توانمندی نیروهای متدین و انقلابی توانست قدرت ایران را در برابر زورگویان به منصه ظهور برساند.
بسطامی یادآور شد: هنر فرزندان دیپلماسی ایران این بود که با استفاده از این هنر خود افقی روشن را در راه انقلاب به وجود آورند و بعد از توافق هسته ای ضمن انجام کارها و اقدامات ارزشمند در سطح کشور، روابط مناسبی با کشورهای مختلف دنیا ایجاد شد.
وی با بیان اینکه همه فشارها و تهدیدهای خارجی علیه کشور با دیپلماسی ایرانی کاهش یافت و تهدیدها به فرصت تبدیل شد، گفت: هم اکنون مسئولان کشور در صدد برقراری روابط معقول با نظام بین الملل هستند و همه ما با امیدواری نسبت به برنامه های دولت از دستاوردهای انقلاب و به ویژه بحث هسته ای حفاظت و حراست کنیم.
وی خاطر نشان کرد: با وجود همه نا آرامی هایی که در همسایگی مرزهای ایران اسلامی وجود دارد ایران با حفظ ثبات و امنیت و بهره گیری از اقتدار لازم توانست یک رابطه دوستانه با کشورهای جهان به وجود آورد.
فرماندار ایوان گفت: انتظار همه وفاداران به نظام این است که با حضوری پرشکوه و چشمگیر در این انتخابات شرکت کنیم چرا که انتخابات به عنوان یک شاخص و یک عامل تاثیر گذار در بحث ثبات سیاسی و انسجام ملی حائز اهمیت است.
وی با اعلام اینکه نظام جمهوری اسلامی بر پایه شعار استقلال آزادی و جمهوری اسلامی شکل گرفته است، گفت: بر اساس و شعار امام راحل (ره) که فرمودند میزان رای ملت است حاکمیت مردم و اثرگذاری آنها نباید نادیده گرفته شود.
بسطامی افزود: در فضای کنونی باید با آگاهی کسانی را انتخاب کنیم که با بهره گیری از بینش، منطق، عقلانیت و مفاهیم صحیح انقلابی کشور را در مسیر درست هدایت کنند و اتحاد، همدلی، انسجام ملی جامعه نباید مخدوش شود.
آتش زدن پرچم آمریکا و اسرائیل، اجرای سرود دسته جمعی دانش آموزان و قرائت قطعنامه سراسری از دیگر برنامه های این آیین در شهرستان ایوان بود.

 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار