سرپرست سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم از انجام بازی‌های محلی با هدف ایجاد نشاط اجتماعی در بوستان‌های سطح شهر خبر داد.
کد خبر: ۱۸۰۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۸ 13 February 2016
به گزارش تابناک قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سید رسول موسوی‌نژادیان در خصوص توسعه ورزش‌های همگانی گفت: شهرداری‌ها متولی اصلی توسعه ورزش همگانی در شهرها هستند که در قم تاکنون این موضوع خود را نشان نداده و ما به عنوان متولی اقدامی در خور مردم انجام ندادیم.

سرپرست سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم ادامه داد: ولی برنامه‌ریزی خوبی انجام شده تا پیاده‌روی هفتگی به صورت دائم انجام شود.

وی بوستان‌ها را ظرفیت مناسبی برای این اقدام مهم فرهنگی و ورزشی دانست و بیان کرد: بحث استفاده از بوستان‌ها در ورزش همگانی و احیای بازی‌های محلی مطرح شده است که سازمان پارک‌ها و فضای سبز در این زمینه همکاری خوبی با سازمان فرهنگی داشته است.

موسوی‌نژادیان به بازی‌های محلی قم اشاره و تصریح کرد: 10 بازی محلی را برنامه‌ریزی کرده‌ایم تا در بوستان‌ها به اجرا در بیاوریم و هدف اصلی ما از انجام این اقدامات ایجاد نشاط اجتماعی در بین شهروندان است که قطعا با انجام برنامه‌هایی از این دست محقق خواهد شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار