سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گفت: از دیگر نامزدهای اصولگرایی که در لیست ائتلاف نیستند، می‌خواهیم تا برای حفظ وحدت به نفع لیست واحد تهران انصراف دهند.
کد خبر: ۱۸۱۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۴ 15 February 2016
جریان اصلاح طلب که در گذشته نگرانی های زیادی در تهیه لیست های خود داشت، توانسته است در روزهای اخیر به جمع بندی های مشخص تری برسد، اصول گرایان نیز با ارائه لیست واحد منتظر شروع زمان تبلیغات انتخاباتی هستند تا فعالیت های خود را گسترش دهند.

به گزارش تابناک، با امضای میثاق نامه اصلاح طلبان توسط علی مطهری به نظر می رسد که این جریان تصمیم خود را برای ائتلاف با گروه های معتدل اصول گرا و همچنین برخی اعتدال گرایان طرفدار دولت گرفته است، وجود افرادی مانند کاظم جلالی به عنوان رئیس فراکسیون اکثریت مجلس وعوض حیدرپور درلیست نهایی اصلاح طلبان دور از انتظار نیست.

اما در سوی دیگر، اصول گرایان در جلسه ای با حضور آیت الله موحد کرمانی توافق کرده اند که افراد خارج از لیست واحد اصول گرایان از کانیداتوری مجلس استعفا دهند، هر چند که ادعاهایی مبنی برا ارئه لیست های دیگری از سوی افراد جا مانده از لیست اصول گرایان به گوش می رسد اما امکان موفقیت این طرح دور از ذهن به نظر می رسد.

اصول گرایان:

معرفی برخی کاندیداهای منتخب اصولگرایان در استان کهگیلویه‌و بویراحمد

دبیر حزب موتلفه اسلامی کهگیلویه‌و بویراحمد گفت: احزاب و رسانه‌ها باید وظیفه نمایندگان مجلس را برای مردم تبیین کنند.علی‌محمد دانشی در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران افزود: وحدت اصولگرایان استان کهگیلویه ‌و بویراحمد مطلوب است.وی با اشاره به وجود افراد توانمند فراوان در جبهه اصولگرایی استان بیان کرد: اصولگرایان بویراحمد و دنا در یک ساز و کار مناسب به این نتیجه رسیدند که در انتخابات پیش‌رو در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا از "ستار هدایت‌خواه" نماینده ادوار هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی حمایت کنند.این عضو مجمع اصولگرایان کهگیلویه‌و بویراحمد خاطرنشان کرد: انتخاب "ستار هدایت‌خواه" به عنوان گزینه نهایی داوطلبان در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا، در سطح کشور نیز مورد موافقت اصولگرایان قرار گرفت.دانشی تصریح کرد: در حوزه انتخابیه گچساران و باشت نیز اعضای تشکل‌ها و شخصیت‌های اصولگرا در مورد "علی پولادی وندا "کاندیدای موردنظر خود به توافق رسیده اند.وی ادامه داد: در حوزه انتخابیه کهگیلویه، لنده، بهمئی و چرام نیز به علت حضور همزمان چند نفر از اصولگرایان در صحنه انتخابات، مراحل رایزنی برای انتخاب یک کاندیدای واحد در حال انجام است که امیدواریم در روزهای آینده به نتیجه مطلوبی برسیم.

تابع تصمیمات شورای ائتلاف اصولگرایان خواهیم بود

 حمیدرضا حاجی بابایی سخنگوی جبهه یکتا اعلام کرد: بنده به عنوان عضوی از جبهه یکتا در شورای ائتلاف اصولگرایان عضویت دارم و طبق مصوبه این شورا نیز ملاک عمل تصمیم نهایی شورای عالی ائتلاف اصولگرایان قرار گرفته است و در نتیجه ما نیز از تصمیمات شورای ائتلاف حمایت کرده و لیست جداگانه‌ای ارائه نخواهیم کرد.

لیست ۲۰ نفره صدای ملت در تهران اعلام شد

فهرست ۲۰ نفره «صدای ملت» برای حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر، شمیرانات و پردیس اعلام شد.

فهرست بیست نفره صدای ملت با حضور علی مطهری در صدر این لیست تعیین شد. این فهرست به شرح زیر است:

۱. علی مطهری

۲. حسن سبحانی

۳. کاظم جلالی

۴. حسن غفوری فرد

۵. علیرضا محجوب

۶. بهروز نعمتی

۷. الیاس حضرتی

۸. محمد خوش‌چهره

۹. سهیلا جلودارزاده

۱۰. مصطفی کواکبیان

۱۱. حجت‌الاسلام محمد صالحی‌منش

۱۲. محمدعلی وکیلی

۱۳. حسین شیخ الاسلام

۱۴. محمدرضا دشتی اردکانی

۱۵. حسن بیادی

۱۶. پروانه مافی

۱۷. محمود صادقی

۱۸. محمدرضا علایی

۱۹. محسن عابدینی‌پور

۲۰. سیدمحمد حسین
درخواست ائتلاف اصولگرایان از کاندیداهای خارج از لیست

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گفت: از دیگر نامزدهای اصولگرایی که در لیست ائتلاف نیستند، می‌خواهیم تا برای حفظ وحدت به نفع لیست واحد تهران انصراف دهند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا، غلامعلی حدادعادل با اشاره به برگزاری دهمین جلسه شورای ائتلاف اصولگرایان گفت: دهمین جلسه شورای ائتلاف امشب به ریاست آیت‌الله موحدی کرمانی برگزار شد و در این جلسه ضمن تایید مجدد فهرست واحد اصولگرایان و نیز تشکر از کسانی که با درک شرایط موجود انصراف دادند، از دیگر نامزدهای اصولگرایی که در لیست نیستند، خواسته شد تا برای حفظ وحدت به نفع لیست واحد تهران انصراف دهند.

اعلام انصراف 2 کاندیدای مجلس دهم در شیراز

فرماندار شیراز گفت: 2 نفر از کاندیداهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شیراز، انصراف خود را اعلام کردند. به گزارش ایسنا، حیدر عالیشوندی عصر یکشنبه 25 بهمن به خبرنگاران گفت: تاکنون 5 کاندیدای تائید صلاحیت شده در شیراز درخواست تغییر حوزه انتخابیه خود را ارائه داده‌اند.

وی افزود: همچنین مقرر شد در شهرستان‌ها و مراکز استان‌ها که شوراهای اصولگرایان بر اساس معیارها و ضوابط موردنظر به وحدت رسیده‌اند، اسامی خود را به تهران اعلام کنند تا پس از تایید نهایی به عنوان نامزد ائتلاف معرفی شوند.

حدادعادل ادامه داد: در این جلسه برنامه‌های مربوط به هفته تبلیغات مطرح و تصویب شد و نیز گزارشی از جلسات هماهنگی که میان نامزدهای لیست واحد برگزار شده بود هم به اطلاع اعضا رسید.

اصلاح طلبان:

انتقاد پزشکیان از ترکیب لیست اصلاح طلبان در تبریز

 مسعود پزشکیان در گفتگویی در پاسخ به این که آیا از لیست اصلاح طلبان برای تبریز و سر لیستی خودتان راضی هستید یا نه جواب داد: تیمی برای رصد افرادی که پایه رای خوبی دارند و نزدیک به جریان فکری من هستند را تشکیل داده ایم تا یک تیم و ائتلاف خوبی را برای ورود به مجلس ترتیب بدهیم.  من حتی بعضی از افراد این لیست را دقیق نمی شناسم. اعضای لیست اصلاح طلبان تبریز را قبول ندارم.


معرفی کاندیدای اصلاح‌طلبان استان ایلام

محمدتقی ساغری رییس شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان استان ایلام گفت: «دکتر جلال میرزایی» دانش آموخته علوم سیاسی از دانشگاه تهران و عضو هیئت علمی دانشگاه شهید باهنر کرمان را به عنوان نامزد مورد حمایت اصلاح‌طلبان استان به مردم شریف استان معرفی می‌کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار