معاون استاندار قم:
معاون سیاسی و امنیتی استانداری قم بر لزوم جلوگیری از امنیتی کردن فضای دانشگاه‌ها تأکید کرد.
کد خبر: ۱۸۲۳۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷ 16 February 2016
به گزارش تابناک قم،  احد جمالی در نشست مشترک با تشکل‌های دانشجویی استان قم اظهار داشت: زمانی که صحبت از دانشگاه و دانشجو به میان می‌آید انسان انگیزه و انرژی مثبت برای خدمت رسانی به این قشر پیدا می‌کند.

رئیس ستاد انتخابات استان قم با بیان اینکه دانشجویان هنجار‌ها را تقویت می‌کنند و نابسامانی‌ها و ناهنجاری‌ها را از بین می‌برند، گفت: نباید فضای دانشگاه‌ها را امنیتی کنیم بلکه باید صحبت‌های سلایق مختلف را بشنویم.

وی با بیان اینکه ارتباط ما با دانشگاه‌ها و رؤسای دانشگاه‌ها و تشکل‌های دانشجویی نزدیک است، افزود: دانشگاه‌های قم با توجه به ظرفیت‌های فوق العاده‌ای که دارند باید فعالیت بیشتری در زمینه‌های مختلف داشته باشند.

جمالی با بیان اینکه از ظرفیت شهر قم در دانشگاه‌ها به خوبی استفاده نشده است، افزود: استانداری اعتقاد راسخ دارد که یکی از مأموریت‌هایش همفکری با رؤسای دانشگاه‌ها است و قصد امنیتی برخورد کردن را ندارد.

توجه به امور فرهنگی ضروری است

معاون استاندار قم گفت: انقلاب ما انقلابی تمام عیار و فرهنگی است و تداوم این نظام نیز تنها با انجام امور فرهنگی امکان پذیر است و مسائل امنیتی باید در برابر معاندان باشد.

وی عنوان کرد: در شهر قم نیروهای بسیاری قوی و اندیشمند داریم که باید از ظرفیت این نیرو‌ها استفاده شود.

جمالی با تأکید بر لزوم ارتباط مستمر میان دانشجویان و استانداری افزود: انتظار داریم ارتباطات نزدیکی میان استانداری با دانشگاه‌ها برقرار شود.

وی ادامه داد: دانشجو‌ها به عنوان فعال‌ترین و زنده‌ترین نیروهای اجتماع باید در انتخابات حضور فعال و مؤثر داشته باشند.

رئیس ستاد انتخابات استان قم با بیان اینکه انتخابات به معنی رجوع به عقل جمعی جامعه است، افزود: مجریان انتخابات هم مسئولیت در برابر انتخاب شوندگان و هم مسئولیت در برابر انتخاب کنندگان دارند.

وی ادامه داد: باید عدالت را رعایت کنیم، سلامت انتخابات را مورد توجه قرار دهیم، بدون اینکه حب و بغض نسبت به کسی داشته باشیم افراد را انتخاب کنیم.

جمالی با بیان اینکه باید حساسیت لازم را در انتخابات داشته باشیم، افزود: امیدواریم بتوانیم مجلسی با عقلانیت بالا داشته باشیم زیرا هر چه عقلانیت مجلس بالا باشد به نفع کشور است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار