فردی که باتهدید واخاذی درتلگرام قصد پیشبرد مقاصد خود راداشت توسط پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۱۸۲۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۶ 17 February 2016

فردی که با تهدید و اخاذی در تلگرام قصد پیشبرد مقاصد خود را داشت توسط پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان همدان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش تابناک همدان؛ سرهنگ امینی با اعلام این خبر افزود: دربی مراجعه شهروند همدانی با تقاضای عاجزانه کمک و ارائه شکوائیه ای مبنی بر دریافت پیام‌هایی تهدیدآمیز و اخاذی، موضوع در دستور کار فوری کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

رئیس پلیس فتاهمدان در ادامه گفت: شاکی اظهار داشت چندی قبل با دریافت پیام‌هایی در تلگرام در خصوص زندگی زناشویی و خصوصی بنده این مزاحمت‌ها آغاز و کار به‌جایی کشیده شد که با منزل بنده تماس می‌گرفتند.

این مقام انتظامی افزود: شاکی بااحساس ترس فراوان عنوان داشت بنده مجبور به تعویض منزل مسکونی خود شدم و شماره تماس منزل جدید را به کسی نمی‌دادم اما در عین ناباوری بازهم با منزل من تماس گرفته شد و پیام‌ها ادامه پیدا کرد تا آنجا که در این اواخر از سوی وی تهدید به اخاذی می‌شدم.

سرهنگ امینی تصریح کرد: با انجام اقدامات فنی و به‌کارگیری شگردهای خاص پلیسی فردی با هویت معلوم شناسایی و به پلیس فتا فراخوانده شد، پس از رویارو شدن متهم و شاکی مشخص گردید متهم همسر شاکی بوده که پس از اقرار به عمل ارتکابی خویش، عنوان داشت همسرش به وی اهمیت نمی‌داده و برای تحریک احساسات وی این پیام‌ها را می‌فرستاده.

رئیس پلیس فتا همدان در پایان ضمن بیان این مطلب که ایجاد مزاحمت در بستر اینترنت و شبکه‌های اجتماعی جرم محسوب می‌شود، از شهروندان خواست در صورت مواجهه با موارد مشابه مراتب را سریعاً به قسمت گزارشات مردمی سایت پلیس فتا به نشانیwww.cyberpolice.irیا با شماره تلفن ۲۱۸۲۶۷۵ در میان بگذارند.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار