جلسه هم اندیشی اعضای ستاد انتخاباتی محمد بهرامی برگزار شد.
کد خبر: ۱۸۲۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴ 17 February 2016
حجت‌السلام ایرج جمال سیرت در این جلسه گفت: آقای بهرامی اصلاح طلب هستند و اصلاح طلبی از دل دین خارج شده است.
جمال سیرت در ادامه به سوء استفاده‌های استفاده شده در زیر سئوال بردن اصلاحات اشاره کرد و گفت: برخی افراد می‌خواهند اصلاحات را زیر سوال ببرند زیرا که منافعشان در خطر است و شما باید به خودتان افتخار کنید که زیر پرچمی جرکت می‌کنید که جریان اصلاح طلبی نام دارد و علمدار این جریان نام این جریان را یدک می‌کشد.
وی در ادامه گفت: مشکل جامعه فعلی با اصلاح طلبان همانند زمان حضرت علی علیه السلام است که عده‌ای قرآن‌ها را سر نیزه کردند و حضرت علی را مورد هتک و حرمت قرار دادند.
حجت السلام جمال سیرت در ادامه با اشاره به رد صلاحیت سید باقر موسوی، گفت: همه ما متاثر و ناراحتیم که آقای موسوی را رد صلاحیت کردند اما مطمئن باشید اما مطمئن باشید که جوانان این دیار اجازه نمی‌دهند پرچم اصلاحات دوباره بر زمین بنشیند تا ۱۲ سال ما شاهد همچنین برخوردهایی با جوانانمان باشیم از سوی افراطیان که منافع خود را در زمین خوردن اصلاحات می‌دانند.
رئیس ستاد انتخاباتی محمد بهرامی نیز در این نشست، گفت: یک عده از یاسوج بلند شدند به تهران رفتند که کاندیدا مورد نظر خود را به برای اصلاحات معرفی کنند باید از این آقایان پرسید شما با چه کارنامه اصلاح طلبی به تهران رفتید و چه گلی بر سر اصلاحات بویراحمد و دنا زدید شما با چه رویی کاندیدا خود را نماینده جریان اصلاحات می‌دانید.
دستان عزیزی در ادامه به رای قاطعانه و هوشمندانه شورای هماهنگی اصلاحات و مجمع اصلاح طلبان اشاره کرد و ادامه داد: ما همانطور که شورای محترم هماهنگی اصلاحات و مجمع اصلاح طلبان بدون توجه به دیدگاههای این افراد با یک انتخاب دقیق و هوشمندانه آقای دکتر بهرامی را انتخاب نمودند، مطمئن هستیم که شورای اصلاحات تسلیم خواسته‌های این افراد نخواهد شد.
عزیزی ادامه داد: شایعه‌ای را در انتخابات منتشر کردند، اما بدانید که عزت، شرف، کرامت مردم ما خیلی بالا‌تر از این حرف هاست، اینکه در برخی جاه‌ها در بین مردم شایعه می‌کنند که فلان کاندید پول دار و ثروتمند است ولی یقین بدانید که عزت نفس مردم بویراحمد و شخصیت مردم دنا خریدنی نیست و نمی‌توانند شخصیت مردم با عزت را زیر سوال ببرند که فردا بگویند با پول رای مردم را خریدیم.
وی با اشاره به اینکه اجازه این بی‌حرمتی‌ها داده نخواهد شد، گفت: ما خواهیم ایستاد و اجازه نخواهیم داد که چنین بی‌حرمتی به شخصیت مردم بویراحمد شد، اشاعه چنین تفکراتی اهانت به مردم ماست و مردم ما با قاطعیت جوب آن‌ها را خواهند داد.
رئیس ستاد انتخاباتی محمد بهرامی افزود: با خنثی کردن توطئه‌ای‌های همانند اینکه به نحوی عده‌ای تلاش می‌کنند تا با ممانعت از حضور سید باقر موسوی و دیگر بزرگان اصلاحات به اهداف خود نزدیک شوند جواب دندان شکنی به آن‌ها خواهیم داد و یقین بدانید رای قاطع شورای هماهنگی و مجمع اصلاح طلبان مورد تایید بزرگان اصلاحات در سطح کشور خواهد بود.
دستان عزیزی در ادامه به شایعه پراکنی‌های اخیر اشاره کرد و اظهار داشت: آنهایی که امروز دارند شایعه پراکنی می‌کنند که دوستان دکتر بهرامی و همراهان ایشان در رد صلاحیت‌ها نقش داشتند افراد بسیار ساده هستند و فکر می‌کنند مردم نمی‌دانند که شما چه زمانی چه زمانی کاندیدهای اصلاح طلبان را رد صلاحیت کردید.
عزیزی گفت: مردم شروع انتخابات مجلس هفتم را فراموش نخواهند کرد که چه کسانی رد صلاحیت‌ها را پایه ریزی کردند و همه کسانی که رد صلاحیت شدند با پرونده سازی همین آقایان رد صلاحیت شدند و امروز هم به نوعی ادعای اصلاح طلبی دارند در صورتیکه هنوز خط فکری آن‌ها برای هیچکس مشخص نیست و باید جلوی تفکرات آنان نقطه چین گذاشت.
وی در پایان گفت: احترام همه کاندیدا‌ها برای ما مهم است اما این دوره از انتخابات در حوزه بویراحمد و دنا رقابت بین دو جریان مهم فکری اصولگرایی و اصلاح طلبی است که با احترام به سایرین رقیب ما در این دوره دکتر هدایت خواه خواهد بود و بس.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار