جناب آقای دکترسید قادر لاهوتی و جناب آقای محمود منطقیان:
همه مردم فهیم کهگیلویه بزرگ شما را بعنوان سران اصلاح طلبی می شناسند که همیشه انتخابات در کهگیلویه حول محور شما می چرخد و هیچگاه هم در هیچ انتخاباتی چه ریاست جمهوری و چه مجلس و حتی شوراهای شهر به ائتلاف و اجماع نرسیدید
کد خبر: ۱۸۳۱۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۴ 17 February 2016
تابناک کهگیلویه وبویراحمد،آنچه در زیر آورده شده است از سری یاد داشت های مخاطبان تابناک کهگیلویه وبویراحمد است که عینا درج می شود و تابناک کهگیلویه وبویراحمد آن را تایید یا تکذیب نمی نماید شما هم می توانید نظر خود را در خصوص این مطلب بیان کنید.
اینجانب یک هوادار و حامی اصلاحات بر حسب وظیفه و از سر دلسوزی چند سطری در خصوص آخرین وضعیت انتخابات کهگیلویه بزرگ را معروض می دارم.
بسم الله الرحمان الرحیم
وَاعتَصِموا بِحَبلِ اللَّهِ جَمیعًا وَلا تَفَرَّقوا ۚ وَاذکُروا نِعمَتَ اللَّهِ عَلَیکُم إِذ کُنتُم أَعداءً فَأَلَّفَ بَینَ قُلوبِکُم فَأَصبَحتُم بِنِعمَتِهِ إِخوانًا وَکُنتُم عَلىٰ شَفا حُفرَهٍ مِنَ النّارِ فَأَنقَذَکُم مِنها ۗ کَذٰلِکَ یُبَیِّنُ اللَّهُ لَکُم آیاتِهِ لَعَلَّکُم تَهتَدونَ. آل عمران آیه۱۰۳

و همگی به ریسمان خدا و هرگونه وسیله وحدت‌ چنگ زنید، و پراکنده نشوید! و نعمت (بزرگِ) خدا را بر خود، به یاد آرید که چگونه دشمن یکدیگر بودید، و او میان دلهای شما، الفت ایجاد کرد، و به برکتِ نعمتِ او، برادر شدید! و شما بر لبِ حفره‌ای از آتش بودید، خدا شما را از آن نجات داد؛ این چنین، خداوند آیات خود را برای شما آشکار می‌سازد؛ شاید پذیرای هدایت شوید.

…. مردان بزرگ در لحظات مهم تصمیمات بزرگ می گیرند ….

حضور محترم اساتید مفخم
جناب آقای دکترسید قادر لاهوتی و جناب آقای محمود منطقیان
با سلام و تحیات.
اینجانب یک هوادار و حامی اصلاحات بر حسب وظیفه و از سر دلسوزی چند سطری در خصوص آخرین وضعیت انتخابات کهگیلویه بزرگ را معروض می دارم.
همانطور که مستحضرید عملاً و بطور غیر رسمی فعالیت های انتخاباتی در کهگیلویه بزرگ از یکسال پیش بطور جدی کلید خورده و چند تن از کاندیدا بصورت گسترده فعالیت های خود را بسط ،گسترش و در فضاهای سیاسی منطقه تجزیه وتحلیل های گوناگونی بنفع خود ارائه می دادند و در اقصی نقاط چهار گوشه کهگیلویه بزرگ از بهمئی گرمسیر تا بهمئی سردسیر و از چرام تا لنده در حال درو کردن آرای حضرات بودند(هنوز حجت الاسلام سید محمد موحد تغییر حوزه انتخابیه نداده بود که تمامی معادلات را بهم بزند ) که در اردوگاه اصلاحات کهگیلویه بزرگ باز هم همانند ادوار گذشته بوی اختلافات به مشام می رسید و رایحه ی که تا امروز هم ادامه داشته و عالیجنابان با افتخار هم بر طبل اختلاف کوبنده تر می کوبیدید.
اساتید گرامی ؛
همه مردم فهیم کهگیلویه بزرگ شما را بعنوان سران اصلاح طلبی می شناسند که همیشه انتخابات در کهگیلویه حول محور شما می چرخد و هیچگاه هم در هیچ انتخاباتی چه ریاست جمهوری و چه مجلس و حتی شوراهای شهر به ائتلاف و اجماع نرسیدید و همیشه باعث شکست جبهه اصلاحات در این دیار شده بطوریکه باعث رنجش خاطر اصلاح طلبان پایتخت نشین شده اید و وساطت و پادرمیانی بزرگانی چون روحانی بزرگوارسید هادی خامنه ای ،استاد صادق زیبا کلام و…. هم مثمر ثمر نبوده است که دست آخر هم کسی از راز اختلافات شماها آگاه نشد و همچنان سند شش دانگ اصلاحات در کهگیلویه را تصاحب و این جبهه را به دو دسته طیف استاد لاهوتی و استاد منطقیان تقسیم کرده اید بطوریکه هر کس در کهگیلویه بزرگ بخواهد بگوید اصلاح طلبم می بایست پسوند طیف مربوطه اش را نیز ضمیمه کند و برابر اخبار واصله از تهران شورای هماهنگی اصلاح طلبان در دهمین دوره انتخابات پس از اعلام کاندیدای مورد نظر خود در شهر تهران و همه ی حوزه های انتخابیه،بیخیال معرفی کاندید در این حوزه شده اند…..

عالیجنابان معزز؛
اینجانب بعنوان یک جوان اصلاح طلب و هوادار و حامی جبهه اصلاحات ایران خدمتتان معروض می دارم و از شماها خواهانم مصداق آیه شریفه ۱۰۳ سوره آل عمران در این برهه حساس و سرنوشت ساز با تفکر و تعقل و با تأسی از تصمیم انقلابی دکتر محمد رضا عارف درجریان یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری (که با پیشنهاد پدر اصلاحات سید محمد خاتمی بنفع جبهه اعتدال و شیخ حسن روحانی اصولگرای معتدل آن روزها و صد البته با رایزنی پشت پرده اتاق فکر هاشمی رفسنجانی و شیخ ناطق نوری از میدان انتخابات منصرف شده اند) در خصوص انتخابات مجلس کهگیلویه با خرد جمعی یک تصمیم عقلانی اتخاذ نموده و به دلایل مشروحه ذیل بنفع کاندید با تجربه، متعهد،متخصص و نماینده پنج دوره مجلس شورای اسلامی سید محمد موحد اعتدالگرا یک اجماع کلی و ائتلاف تاریخی تشکیل و بطور رسمی از رسانه های مجازی به هواداران اصلاحات کهگیلویه بزرگ اعلام تا این مهم همیشه در تاریخ پر فراز و نشیب کهگیلویه بزرگ ثبت و ضبط و نسل آینده اصلاح طلبان کهگیلویه همیشه از شما به نیکی یاد بکنند و این منش را در بزنگاه های حساس سرمشق خود قرار دهند.
۱_امروزه در مباحث سیاسی کشور دو گفتمان دلواپسان و مخالفان دولت و گفتمان اعتدالیون و مدافعین دولت وجود دارد و شماها و سید محمد موحد در گفتمان مدافعین دولت قرار دارید و موحد متعلق به هیچ گروهی بطور خاص نیست و یک شخصیت ملی فراجناحی است پس در این خصوص به دور از اختلاف گذشته نقاط مشترک زیادی با هم دارید که می توان از این ظرفیت جهت توسعه کهگیلویه بزرگ استفاده نمود.
۲_در حال حاضر با رد صلاحیتدچند باره شما ها و نبود یک کاندید با رزومه قوی و هم وزن موحد همانند شورای اصلاح طلبان ایران که مطهری اصولگرای معتدل را در لیست اصلاح طلبان گنجاندند شماها از معرفی کاندید مربوط به طیف خود خودداری و با فراموش کردن گذشته با سید محمد موحد ائتلاف بنمائید.
۳_در صورت ائتلاف با حجت الاسلام سید محمد موحد می شود از ورود نمایندگانی از جنس دلواپسان که هر روز باعث تشویش خاطر دولتمردان می شود جلوگیری نمود.

لطفا در این خصوص مسئله برجام و عملکرد نمایندگان معتدل و دلواپس در مجلس نهم را بررسی بکنید که چقدر باعث رنجش خاطر تیم هسته ای(دکتران ظریف.صالحی.عراقچی و….) شده اند.
۴_اتحاد استراتژیک در مباحث سیاسی به ما می گوید شاید دشمن دیروز تو دوست امروز تو (هاشمی ر فسنجانی و اصلاح طلبان) و دوست دیروز تو ، رقیب امروز تو (موحد.هاشمی) باشد این سیاستمدار هست که بایدبا توجه به میدان بازی پوپولیستی سیاست تصمیم درست بگیرد.پس زمان حال اصلاحات کهگیلویه بزرگ اقتضادمی کند با سید محمد موحد ائتلاف بکنید.
اساتید وارسته؛
در پایان با عنایت به رد صلاحیت سه باره شماها و عدم ائتلاف با سید محمد موحد و شکست چندین باره اصلاحات در کهگیلویه شما ها عزیزان پایان عمر سیاسی تان رقم خواهد خورد.

و اما در صورت ائتلاف با موحد ؤ پیروزی در این عرصه مهم و سرنوشت ساز شماها می توانید در کنار موحد با تجربه یک پوست اندازی کلی برای آینده سیاسی تان رقم بزنید و دست در دست هم به مهر کهگیلویه بزرگ را کنید آباد و شور و نشاط را به این دیار برگردانید و چهار سال پر رونق در کهگیلویه را نظارگر باشیم و باعث خوشحالی اصلاح طلبان پایتخت نشین باشیم…..

جنابان اساتید محترم؛
آرزوی توفیقات روز افزون شماها را از خداوند منان آرزومندم و اگر در مفاد متن جسارتی شده به بزرگی و کرم خودتان این حقیر را حلال کرده و این نامه از سر دلسوزی و برادرانه مطالعه بفرمائید و خیلی مشتاق هستم در این باره اگر قابل بدانید نصایح و راهنمایی های شما را بشنوم.

خدایا چنان کن سرانجام کار
تو خشنود باشی و ما رستگار

روزگارتان سبز و خرم باد
طبیب زاده سوق ۹۴/۱۱/۲۶
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
حسین سوق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
کو یو چه گپی بی؟یعنی چه که به نفع موحد برن کنار؟؟؟په می خشون نماینده ندارن.....تو بزار تایید صلاحیت وابو...بعدش نامه بنویس....فقط سردار سازندگی عدل هاشمی
رضا از چرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
موحد هم اوت شد حالا اصلاح طلبان دست به دامن کی بشن جناب بابا مردم کهگیلویه وخصوصا چرام ولایین چپ مپ چی تیشو نکینه خوته خسه نکن
رضا از چرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۹
موحد هم اوت شد حالا اصلاح طلبان دست به دامن کی بشن جناب بابا مردم کهگیلویه وخصوصا چرام ولایین چپ مپ چی تیشو نکینه خوته خسه نکن
بهمئی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۲
فـــــــــــــقـــــــــط دکـــــــــــــتــــــــــرکــــــامـــــــرانــــــــــــــی
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار