کد خبر: ۱۸۴۵۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۹ 20 February 2016
تابناک گیلان: استاندار گیلان با بیان اینکه نماینده مجلس باید پیگیر مطالبات مردم باشد، گفت: حضور نمایندگان گیلان در کمیسیون‌های مختلف مجلس مهم است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدعلی نجفی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به وظایف مهم نمایندگان مجلس اظهار کرد: یکی از وظایف مهم نمایندگان پیگیری بحث اعتبارات برای پیشرفت پروژه‌هاست.

وی حضور نمایندگان در کمیسیون‌های مختلف مجلس را ضرورت و با اهمیت خواند و تصریح کرد: حضور نمایندگان به‌ویژه در کمیسیون برنامه و بودجه مجلس مهم است.

استاندار گیلان همدلی و همکاری نمایندگان با مسئولان استان را در برطرف شدن مشکلات و پیشرفت طرح‌ها و برنامه‌های توسعه‌ای موثر دانست و گفت: نماینده باید پیگیر مطالبات مردم در مجلس باشد.

وی درباره برگزاری انتخابات سالم افزود: یکی از بحث‌های همیشگی و مورد نظر حرکت بر مدار قانون بوده و قانونگرایی عامل اصلی در انتخابات است.

نجفی با بیان اینکه قانون‌مداری همواره مورد تأکید رهبر معظم انقلاب بوده است، تصریح کرد: پرهیز از تخریب دیگران و استفاده از توان و ظرفیت خود باید مورد توجه داوطلبان قرار گیرد.

وی با توصیه به داوطلبان انتخاباتی، خاطرنشان کرد: داوطلبان با حفظ نظام و تکیه بر توان و ظرفیت خود پیرامون قانون حرکت کنند و از هر گونه تخریب افراد و بداخلاقی بپرهیزند.

استاندار گیلان متذکر شد: داوطلبان از داشته‌های خود استفاده کرده و امیدآفرینی کنند تا مردم با عشق به امید آینده پای صندوق‌های رأی بروند.

وی مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی را در انتخاب فرد اصلح مهم دانست و خاطرنشان کرد: مردم باید شناخت دقیق روی داوطلبان داشته باشند و برنامه آنها را ببینند.

نجفی یادآور شد: نماینده باید برنامه‌محور باشد و مردم با شناخت دقیق و کافی از برنامه‌های داوطلبان پای صندوق‌های رأی بروند و فرد اصلح را برای مجلس شورا انتخاب کنند.

وی انتخابات مجلس خبرگان را دارای اهمیت خاصی دانست و تصریح کرد: بزرگانی در گیلان در این عرصه ورود کردند که مردم با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رأی چهار نفر نماینده را وارد این مجلس می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار