وقتی دست رنگ کننده کلاغ به جای قناری رو شد
حضور فتح الله زاده، زیبا کلام و علی پروین در ستادهای انتخاباتی مازندران موجی از اعتراض در بین داوطلبان نمایندگی مجلس و نیز اقشار هنرمند مازندران را در پی داشت.
کد خبر: ۱۸۵۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۳ 22 February 2016
به گزارش تابناک مازندران، حضور چهرهای ورزشی و سیاسی ملی در متینگ‌های انتخاباتی مازندران، موجی از نگرانی را در بین چهره های هنری و ورزشی مازندران ایجاد کرد.

افشین رشیدی یکی از هنرمندان تئاتر مازندران در ستاد انتخاباتی عادل روحی که به عنوان کاندیدای مستقل از حوزه انتخاباتی ساری شرکت کرد، اظهار کرد: هنرمندان و ورزشکاران نباید خودشان را ارزان بفروشند.

وی تصریح کرد: گرفتن دستمزد برای حضور در ستاد انتخاباتی در شان فوتبالیست ملی و مسئول سیاسی کشور نیست.

رشیدی با اعلام اینکه دو نماینده فعلی مرکز استان و دیگر نمایندگان شهر ما برای قشر هنر و هنرمند اقدام خاصی انجام ندادند، بیان داشت: خانه هنر در مرکز استان مازندران وجود ندارد، یک تشکل صنفی نداریم که بخواهیم دغدغه‌های خودمان را مطرح کنیم، و این در حالی بود که از شهرستان ساری یکی از نمایندگان مجلس عضو یکی از کمیسیون های مرتبط با هنرمندان و خبرنگاران بود.

وی با اعلام اینکه مردم باید مراقب باشند که از افراد دلسوز در انتخابات حمایت کنند، بیان داشت: علی پروین، فتح الله زاده و زیبا کلام درد مردم ساری و میاندورود را نمی داند، درد مردم ساری ومیاندورد مشکلات اقتصادی، بیکاری، عدم توجه به فقر فرهنگی و اقتصادی است.

این هنرمند تئاتر مازندران اضافه کرد: زیبا کلام درد بیکاری را ندارد، پروین و فتح الله زاده از مشکلات ورزشکاران استان مازندران خبر ندارند، بنابراین مردم نباید گول این هوچی گری های سیاسی را بخورند.

بلاغ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار