امام‌ جمعه موقت شیراز گفت:براساس نظرسنجی‌های انجام‌ شده از جوانان، دو درصد آنان اعلام کردند که به مسجد می‌رویم.
کد خبر: ۱۸۵۹۴۵
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۰ 23 February 2016
تابناک فارس به نقل از فارس:حجت‌الاسلام محمدحسن مرادی در دومین مجمع عالی بسیج شهرستان شیراز در سخنانی اظهار داشت: درون‌گرایی و نداشتن رابطه اجتماعی، مشغله کاری، بی‌رغبتی، کم‌رویی، سستی و تنبلی، ضعف اعتقادی و برخوردهای جناحی عامل مسجدگریزی جوانان است.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد پیوند مسجد، مدارس، دانشگاه و خانواده باید در رأس برنامه‌های فرهنگی تربیتی قرار گیرد تا شاهد جذب بیشتر جوانان به اماکن مذهبی باشیم.

امام‌جمعه موقت شیراز تصریح کرد: براساس نظرسنجی‌های انجام‌ شده از جوانان، دو درصد آنان اعلام کردند که به مسجد می‌رویم و 25 درصد گفته‌اند که گاهی به این‌گونه اماکن مراجعه می‌کنند و در نتیجه یک‌سوم بیشتر از اماکن مذهبی استفاده نمی‌کنند که زنگ خطری برای متولیان امور فرهنگی و دینی کشور به‌ ویژه استان فارس است.

مرادی در مورد انتخابات پیش‌روی مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری بیان داشت: حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی امری است که از سوی مقام معظم رهبری موردتوجه قرار دارد و شرکت در این حماسه واجب و ضروری است.

وی اضافه کرد: اگر نمایندگان نااهل وارد خانه ملت شوند کشور دچار بحران می‌شود و مشکلات غیرقابل جبرانی را به وجود می‌آورند و در این راستا باید هوشیاری و بصیرت رأی‌دهندگان نقش اساسی را در برون‌رفت از این‌گونه معضلات به همراه داشته باشد.

امام‌جمعه موقت شیراز بیان داشت: کاندیداهای شرکت‌کننده در انتخابات باید به‌ دور از هوا و هوس و قوم‌گرایی و تنها در راستای منافع و مصالح ملی و خط امام راحل و مقام معظم رهبری و دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی گام بردارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار