هفتم اسفند درشهرستان خوي 180شعبه اخذ راي آماده فعاليت هستند.
کد خبر: ۱۸۶۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۲ 23 February 2016

به گزارش خبرنگارخبرگزاري تابناک استان آذربايجان غربي ،فرخ زاده، فرماندار شهرستان خوي درنشست خبري با خبرنگاران با اعلام اين خبرگفت :در7اسفند روزانتخابات جمعا180شعبه اخذراي آماده فعاليت هستندکه که از این تعداد 100 شعبه ثابت شهری و 2 شعبه سیار شهری و 20 شعبه ثابت روستای و 58شعبه سیار روستای در روستاها آماده فعاليت هستند.

حسين سيواني اصل بابيان اينکه  فرمانداری به هیچ دسته و گروهی وابستگی نداردبلکه در تلاشیم تا با ایجاد فضای سالم انتخابات باشکوهی را در شهرستان خوي برگزار کنيم .


وی، با بیان اینکه پنج کاندیدای مجلس شورای اسلامی در شهرستان خوي انصراف دادند، افزود: با این انصراف ها تعداد کاندیداهای مجلس شورای اسلامی در شهرستان خوي به16 نفر رسید.

فرماندار خوي  اظهار داشت: بیش از 263 هزار نفر واجد شرایط رای در شهرستان خوي وجود دارد که این افراد(7 اسفند)برای انتخاب نماینده مورد علاقه خود به پای صندوق های رای می روند.

حسين سيواني دربخشي ازسخنان خودبه نقش رسانه هادرانتخابات اشاره کرد وگفت: رسانه‌ها از اقشاری هستند که در حضور مردم در پای صندوق‌های رای تاثیر قابل توجهی دارند وبايد از انتشار اخبار حاشیه‌ای، تخریبی و ایجاد دو دلی در مردم برای حضور و مشارکت یکپارچه در انتخابات هفتم اسفند خود داري کنند.


وی درپايان  با تأکید بر اینکه ستادهای انتخاباتی نمایندگان در پی تخریب و تضعیف رقبا انتخاباتی خود نباشند، افزود:‌ تخلف انتخاباتی با آموزه‌های دینی ما جور در نمی‌آید و نمایندگان و ستادهای انتخاباتی آنها توجه داشته باشند که هر رفتاری در فرآیند برگزاری انتخابات داشته باشند از جانب دشمنان به حساب اسلام گذاشته می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار