کد خبر: ۱۸۶۱۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۳ 23 February 2016
بسم الله الرحمان الرحیم

جمع کثیری از اساتید دانشگاه، هنرمندان و دانشجویان مستقل سراسر کهگیلویه بزرگ با کاندید اجماع اصلاح طلبان آقای دکتر کامرانی بیعت کرده اند.
قبل از ذکر هر نکته لازم است بگوییم که کهگیلویه بزرگ در ۲۴ سال گذشته با مشکلات فراوانی که همه شاهد آن هستیم، روبه رو بوده است. آسیب های اجتماعی عدیده ای از جمله فقر، بیکاری، تبعیض، اعتیاد و مهاجرت …..
اینک مسببان اصلی این آسیب های اجتماعی در کهگیلویه بزرگ بار دیگر تمام قد عرصه انتخابات را به وسیله ی کانون های قدرت و ثروت (برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری) به کاسبی گری، هوچی گری و معامله گری در قرق خود درآوردند.
در این وضعیت خطیر وظیفه قشر تحصیل کرده و آگاه در سراسر کهگیلویه بزرگ این است که نه تنها آسیب های اجتماعی وارد شده و مسببان اصلی آن را به عموم مردم بشناسانند، بلکه باید اقدام عملی در راستای به کرسی نشاندن آرای کاندیدی که از دل فقر بلند شده و خود فرزند محرومیت، تبعیض و بی عدالتی است، انجام دهد.
اما چرا ما کامرانی را انتخاب کرده ایم؟؟؟!!! کامرانی زاده فقر است، کاندیدی ست شفاف با مردم خود، کامرانی کاندیدیست که نه زور بازو دارد و نه پول در ترازو، کامرانی نه وعده دروغ میدهد و نه از ادبیات پوپولیستی استفاده می کنند، کامرانی از اخلاق سیاسی انسانی می گوید نه از اخلاق سیاسی ماکیاولی.
برادران تحصیل کرده و روشنفکر کهگیلویه بزرگ که هموراه در ۲۴ سال گذشته از کانون توجه قدرت به دور بوده اید؛ آگاه باشید!! که این فرصت تاریخی به دست آمده برای اصلاحات در کهگیلویه را به معمایی چند مجهولی و پیچیده تبدیل ننمایید. به هوش باشید! که عدم حمایت از کاندید اجماع اصلاح طلبان، نه تنها شکاف چندین ساله ما بین دو طیف لاهوتی و منطقیان را برطرف نخواهد کرد، بلکه شکافی قومی نیز گربیان گیر اصلاحات را در کهگیلویه خواهد گرفت که قد خمیده اصلاحات با این اشتباه مهلک تاریخی نه تنها راست قامت نمی شود بلکه پیامدهای مخرب آن تا نسل های آینده دامن اصلاحات را رها نخواهد کرد. توجه داشته باشید کانون های قدرت و ثروت ظرف ۲۴ سال گذشته نهایت سوء استفاده را از احساسات قومی و طایفه گری برده اند و بر عمق آن نیز دامن زده اند، چرا که منافع این فرصت طلبان در گرو استفاده ابزاری از احساسات پاک برای نیل به اهدافی ست که تحقق شان تا کنون بر سر منزل مقصود نرسیده است. مشکلات اشتغال ازدواج، مهاجرت، مسکن و….. همه و همه بیانگر این مدعاست.
اینک وظیفه تاریخی قشر تحصیل کرده در برهه ی حساس کنونی این است که تابوشکنی کنند و یک بار برای همیشه به همه ثابت نمایند که تابع خرد جمعی و نه فردی (کیش شخصیت) می باشند. وظیفه خطیر این قشر تابو شکن این است که چند روز باقی مانده از تبلیغات پا به عرصه میدان بگذارند و علاوه بر خنثی نمودن شانتاژها و هوچی گری های کانون های قدرت و ثروت وارد عرصه عملی انتخابات شوند (پراکسس= ترکیب نظر و عمل) و حوزه عمومی را به تسخیر قدرت تفکر لایزال خود در بیاورند. لیک واجب است که از همین لحظه آستین همت بالا زده و در هر کوی و برزن قشر خاکستری و مردم منفعل جامعه را وارد تنور داغ انتخابات نمایند و چنان شوری ایجاد کنند که تمامی کانون های قدرت و ثروت در خود بلرزند.

محرومان و مستضعفین کهگیلویه بزرگ در برابر قدرت و ثروت متحد شوید.
و سلام
جمع کثیری از اساتید و هنرمندان و دانشجویان مستقل کهگیلویه بزرگ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار