محمدجواد لاریجانی
معاون بین الملل و دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه گفت: مجلس خبرگان رهبری برای این است که در بزنگاه‌هایی مانند فتنه 88، خبرگان به‌موقع و بدون هیچ تردیدی در صحنه حاضر شوند.
کد خبر: ۱۸۶۶۵۴
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۷ 23 February 2016
به گزارش تابناک مازندران، محمدجواد لاریجانی در اجتماع فاطمیون ساری با حضور رئیس قوه قضائیه، با بیان اینکه دین داشتنی نیست، دانستی است، باید به دین عمل کرد، اظهار کرد: مجلس خبرگان برای پاسداری از ولایت است، کسی که وارد می‌شود، باید هم اصل را بداند و هم عمل کند.

وی با اشاره به اینکه اگر ولایت امر خواست، باید سینه چاک کرد برای ولی امر، افزود: امر ولایت یک آزمایش بزرگ است، شکر نعمت این است که فرصت‌ها را از دست ندهیم، ملاک بصیرت این است که به‌موقع و به اندازه عمل کنیم.

معاون بین الملل و دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه با اعلام اینکه امروز به اسم عقلانیت بر ضد دین کار می‌کنند، خاطرنشان کرد: شکر نعمت ولایت تولی و تبری است یعنی با دوستان ولی امر دوست باشیم و با دشمنانش دشمن باشیم.

این مسئول با عنوان اینکه کسانی که در فتنه 88 شرکت داشتند، امروز برای حضور در انتخابات شرکت کردند و این یعنی این که فهمیدند نمی‌توانند با انقلاب روبه‌رو شوند، تصریح کرد: مجلس خبرگان رهبری برای دفاع از ولایت فقیه است که حضرت زهرا (س) جان خود را برای آن فدا کرد.

لاریجانی ضمن تأکید بر اینکه همه باید در انتخابات شرکت کنند، اضافه کرد: اما این انتخابات امتحان بزرگ است، کسی باید وارد این مجلس شود که به این جایگاه اعتقاد داشته باشد و دوم اینکه اصل را تشخیص دهد و تولی و تبری را اجرا کند.

وی با بیان اینکه من افتخار دارم که برادر بزرگتر این فقیه «حضرت آیت‌الله صادق آملی‌لاریجانی» هستم، تأکید کرد: رشد علمی را در تمام مراحل زندگی ایشان دیدم، علم ایشان باعث شد که در سن جوانی اجتهاد را دریافت کنند.

معاون بین الملل و دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه بیان کرد: اگر در دهه 50 و 60 مارکسیست و کمونیست بلای جان جوانان ما شد، امروز لیبرالیسم از آن خطرناک‌تر است.

این مسئول اظهار کرد: جرم ما این است که می‌خواهیم با منطق اهل بیت (ع) زندگی کنیم اما می‌گویند نمی‌توانید اینگونه زندگی کنید.

لاریجانی تصریح کرد: مجلس خبرگان رهبری برای این است که در بزنگاه‌هایی مانند فتنه 88، خبرگان به‌موقع و بدون هیچ تردیدی در صحنه حاضر شوند.

وی افزود: به لیست‌های کسانی که با رهبری زاویه دارند، توجه نکنید.
معاون بین الملل و دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضائیه خاطرنشان کرد: فرصت عظیمی پیش‌رو است، بصیرت می‌گوید این فرصت را مغتنم بشماریم و قیام کنیم، برای دفاع از اهل بیت (ع).

این مسئول در پایان گفت: آمدم این پیام الهی را به شما بدهم که بشتابید و شرکت کنید در انتخابات و کسی را انتخاب کنید که پشتیبان ولایت باشد و خداوند اجر این حرکت شما را می‌دهد.
بلاغ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار