رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مهران گفت: 212 واحد مسکونی مددجویان این نهاد در سال جاری تعمیر و بازسازی شده است.
کد خبر: ۱۸۹۴۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۳ 28 February 2016

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مهران گفت: 212 واحد مسکونی مددجویان این نهاد در سال جاری تعمیر و بازسازی شده است.

به گزارش تابناک ایلام؛مرتضی مرادپور اظهار کرد: رسیدگی به وضعیت معیشتی و عمران و آبادنی واحدهای مسکونی مددجویان کمیته امداد امام راحل در شهرستان مهران از جمله اولویت های این نهاد است.
وی یادآور شد: تکمیل و بازسازی واحدهای مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان مهران با اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 766 میلیون ریال انجام شده است.
رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) مهران تاکید کرد: خدمات ارائه شده به مددجویان زیر پوشش این نهاد در این شهرستان شامل احداث سرویس های بهداشتی، تعمیرات جزیی و کلی واحد مسکونی آنها است.
مرادپور افزود: در راستای کمک به خانواده های مددجو در زمینه های اجاره مسکن، معیشت، تامین لوازم خانگی، پرداخت وام قرض الحسنه و خدمات حقوقی مبلغ یک میلیارد و 700 میلیون ریال در سال جاری هزینه شده است.
وی با بیان اینکه 149 نفر از ایتام شهرستان مهران تحت پوشش حامیان قرار دارند، ادامه داد: کمک های حامیان در راستای حمایت از ایتام در سال جاری یک میلیارد و 630میلیون ریال بوده است.
شهرستان 30 هزار نفری مهران در 85 کیلومتری جنوب غربی ایلام قرار دارد./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار