رئیس هیئت اسکیت همدان با بیان اینکه 6 اسکیت‌باز همدانی به نخستین اردوی تیم ملی دعوت شدند، گفت: پنج بازیکن در رده بزرگسالان و یک بازیکن در رده جوانان به اردو دعوت شده‌اند.
کد خبر: ۱۸۹۷۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴ 04 March 2016

رئیس هیئت اسکیت همدان با بیان اینکه 6 اسکیت‌باز همدانی به نخستین اردوی تیم ملی دعوت شدند، گفت: پنج بازیکن در رده بزرگسالان و یک بازیکن در رده جوانان به اردو دعوت شده‌اند.

به گزارش فارس،مهدی مجیدی با بیان اینکه هیئت اسکیت در دو بخش آقایان و بانوان فعال است اظهار کرد: در سال جاری در بخش آقایان تیمی را به لیگ برتر اعزام کردیم.

وی عدم اعزام در بخش بانوان را به دلیل فراهم نبودن شرایط دانست و گفت: بانوان، فعالیت ورزشی خود را در این رشته پیگیری می‌کنند اما به دلیل کمبود بودجه شرایط اعزام تیم بانوان به مسابقات را نداشتیم.

رئیس هیئت اسکیت همدان افزود: هیئت اسکیت استان تیمی متشکل از 9 بازیکن را به هشتمین دوره لیگ برتر اینلاین هاکی کشور اعزام کرد.

وی در توضیح مسابقات لیگ برتر بیان کرد: 10 تیم هیئت اسکیت خراسان رضوی، هیئت اسکیت همدان، آکادمی اسکیت انقلاب تهران، آکادمی اسکیت خرمشاد تهران، پرشین قم، مهر‌آریا خمینی‌شهر، جوانان انقلاب تهران، سایمان آذربایجان شرقی، شهدای نزاجا تهران، نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تهران از 6 استان در این رقابت‌ها حضور داشتند.

مجیدی به ترکیب تیم استان در رقابت‌های لیگ برتر اشاره کرد و ادامه داد: افشین محبی، علی مهرجو‌سرشت، عارف بهمنیان، حمید ابکار، حمید شهنواز، هومن رجبی، خشایار هراتی، میلاد نامیان و عرفان قمری بازیکنان استان در لیگ برتر بودند.

وی با بیان اینکه 6 بازیکن استان پس از پایان مسابقات لیگ به اردوی تیم ملی دعوت شدند، گفت: پنج بازیکن در رده بزرگسالان و یک بازیکن در رده جوانان به اردو دعوت شدند.

رئیس هیئت اسکیت همدان یادآور شد: اسامی عرفان قمری، علی مهرجو‌سرشت، حمید ابکار، هومن رجبی و عرفان زنگنه در رده بزرگسالان و میلاد نامیان در رده جوانان در لیست 56 نفره دعوت شده به نخستین اردوی آمادگی تیم ملی اسکیت هاکی به چشم می‌خورد.

وی با اشاره به کسب رده پنجم لیگ برتر توسط تیم استان اظهار کرد: تیم استان در میان 10 تیم موفق به کسب عنوان پنجمی شد که امیدواریم در سال‌های آینده ارتقای جایگاه تیم استان را شاهد باشیم.

مجیدی به پیگیری تمرینات اسکیت‌بازان در طول سال اشاره کرد و یادآور شد: تا پایان سال برنامه خاصی نداریم و تمرینات ورزشکاران در خانه اسکیت پیگیری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هیئت اسکیت استعدادیابی در سطح استان را به منظور پشتوانه‌سازی و حضور موفق تیم‌های استان در مسابقات سال آینده دنبال می‌کند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار