با حكم پرويز فتاح؛
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت:مردم همیشه پشتیبان این نظام و انقلاب بوده‌اند اما از نهادی همچون کمیته امداد انتظار اعتماد سازی دارند که مسئولان این نهاد باید به این مهم اهمیت بیشتری دهند.
کد خبر: ۱۹۰۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳ 01 March 2016

به گزارش تابناك اصفهان، دقایقی پیش با حضور پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان مراسم تودیع و معارفه مدیر کل جدید کمیته امداد استان اصفهان انجام گرفت.

پیش از این مهدی مجلس آرا از مدیران با سابقه این نهاد و اهل شیراز به مدت چهار سال بر مسند مدیر کلی کمیته استان اصفهان نشسته بود که اکنون در آستانه بازنشستگی جای خود را به حمیدرضا شیران داد.

این مدیر اصفهانی ،پیش از این مدیر کل حوزه ریاست بهزیستی کشور ،مدیر کل پشتیبانی بهزیستی کشور،معاون پشتیبانی اداری سازمان امدادو نجات کشور (هلال احمر) و مدیر کل رفاه و امور عمومی جمعیت هلال احمر کشور بوده است.

پرویز فتاح بعد از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان در جمع معاونین و مدیران این نهاد، ضمن تشکر از حضور با شکوه مردم در پای صندوق‌های رای اظهار کرد: این شکوه و عظمت پر شور در انتخابات یکی از بزرگترین برکات امام خمینی(ره)است که دنیا را به حیرت واداشته است.

وی با بیان اینکه مردمدر کمال تواضع و متانت پای صندوق‌های رای حاضر شدند،افزود: امام (ره) همیشه سرمایه خود را مردم می‌دانستند و همواره حامی پابرهنگان و یتیمان بوده و مثل فقرا زندگی می‌کردند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با تاکید به اینکه مردم به دلیل همین روحیه ساده زیستی امام(ره)مرید ایشان بودند،تصریح کرد: ما مفتخریم که در نهادی کار می‌کنیم که موسس و پایه‌گذار آن طرفدار محرومان و سر در آن مزین به نام امام خمینی(ره)است.

وی با اشاره به اینکه امام(ره)محرومان و نیازمندان را ولی نعمت جامعه می‌دانستند، گفت: امام (ره) علاوه بر تاسیس یک نهاد حمایتی از قشر محروم مکتبی را پایه‌گذاری کرد که در خروجی این مکتب بزرگانی همچون،شهید مطهری،شهیدبهشتی وشهید خرازی ها در عرصه اخلاق،حقوق و قضا و نبرد بودند.

فتاح با بیان اینکه کمیته امداد از زمان تاسیس تا کنون یک نهاد انقلابی مرتبط با مردم بوده است،بیان کرد: در این مکتب هر مطالبه‌ای که از مردم داشته باشیم اطاعت می‌کنند اما مردم هم از سوی دیگر از ما اعتماد می‌خواهند و این اعتماد سازی از جمله وظایف ما است.

وی با تاکید به این نکته که مردم ایران با تمام شرایط سخت و تحریم‌ها کنار آمدند،افزود: وقتی مردم با این توان از انقلاب دفاع می‌کنند ما باید تلاش خود را با مجاهدت و خالصانه در مقابل آنها انجام دهیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در ادامه صحبت‌های خود با بیان اینکه از کمیته امداد استان اصفهان عملکرد خوبی در ذهنمان نقش بسته است، تصریح کرد: البته ممکن است نواقصی هم در کار باشد که باید در ادامه روند کار رفع شود.

وی با بیان اینکه در کمیته امداد کار همانند دوی امدادی استو خدمت از فردی به فرد دیگر منتقل می‌شود، گفت: از مدیر کل جدید انتظار چابک‌سازی،سرعت عمل و نیز حذف هزینه‌های زائد را از سازمان داریم.

فتاح اضافه کرد: در کمیته امداد باید اصل سادگی رعایت و به آن افتخار شود چرا که این مجموعه حامی قشر محروم جامعه است و باید سادگی را در خود این نهاد سرلوحه قرار داد تا افراد محروم و نیازمند فاصله‌ای بین خود و مسئولان احساس نکنند.

وی بیان کرد: سطح زندگی مسئولان با مردم نباید از هم جدا و فاصله باشد و این فرهنگ ساده‌زیستی برگرفته از مکتب امام خمینی(ره) باید در این نهاد حفظ شود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اظهار کرد: کمیته امداد تمامیت خود را به واسطه فقرا به دست آورده است و در پرتو این نهاد مشکلات بزرگی از محرومان حل شده است.

وی در پایان گفت: ما خود را مدیون مردم می‌دانیم و کمیته امداد در کنار نهادی همچون بهزیستیبا یک وحدت رویه و تعامل درصد رفع مشکلات مردم محرومخواهد بود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :