کد خبر: ۱۹۱۵۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۲ 03 March 2016
فرمانده انتظامی رشت از کشف 9 هزار و 140 عدد انواع مواد محترقه در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، رحیم شعبانی بعد از ظهر امروز در جلسه انتظامی گیلان با اشاره به گزارش‌های مردمی مبنی بر تهیه و توزیع موارد محترقه در یک مغازه خواروبارفروشی اظهار کرد: ماموران انتظامی بخش خشکبیجار موضوع مذکور را پیگیری کردند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی با انجام تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان پیدا کرده و محل مورد نظر را پس از کسب مجوز قضایی بازرسی کردند.

شعبانی با بیان اینکه تعداد 9 هزار و 140 عدد انواع مواد محترقه به ارزش 120 میلیون ریال از مغازه مذکور کشف شده است، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده تحویل مقام‌های قضایی شده است.

* کشف حشیش در محور قزوین ـ رشت

معاون هماهنگ‌کننده فرماندهی انتظامی گیلان نیز در جلسه مذکور به گزارش مردمی مبنی بر تهیه، توزیع و انتقال مقدار قابل توجهی مواد مخدر توسط فردی در استان اشاره کرد و گفت: خودروی کامیون فرد مذکور توسط مأموران عملیات ویژه در محور قزوین ـ رشت متوقف شد.

حیدر محمدی به کشف 60 کیلو و 500 گرم حشیش در عملیات مذکور اشاره کرد و افزود: متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شده است.

وی با تأکید بر مبارزه شبانه‌روزی پلیس در انهدام باندهای قاچاق مواد مخدر، بیان کرد: شماره تلفن 128 پلیس مبارزه با مواد مخدر به طور شبانه‌روزی آماده دریافت اخبار و گزارش‌های مردمی در این حوزه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار