مدیر کل پشتیبانی امور دام استان مازندران اعلام کرد: توزیع مرغ منجمد کیلویی 51هزار ریال برای مصرف کننده از هفته جاری در استان آغاز شد.
کد خبر: ۱۹۴۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۲ 07 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، سید مصطفی ابراهیمی گفت: تمام عاملان فروش به ویژه فروشگاه های زنجیره ای مرغ منجمد را کیلویی 45هزار ریال از شرکت پشتیبانی امور دام استان تحویل می گیرند و با قیمت کیلویی 51هزار ریال به دست مصرف کننده می رسد.


وی بدون اعلام مقدار مرغ ذخیره شده در مازندران تصریح کرد: هر اندازه که مرغ از امروز تا یک ماهه فروردین سال 95 در استان نیاز باشد، وجود دارد.


ابراهیمی حداکثر نگهداری مرغ منجمد را یکسال اعلام کرد و اظهار داشت: دولت با هدف تثبیت قیمت در جهت حمایت از تولید کننده و مصرف کننده ، فرایند جوجه ریزی و تولید و همچنین عرضه مرغ را تحت کنترل دارد.


مازندران دارای بیش از دو هزارو 500واحد مرغ داری است و سالانه 180 هزار تن مرغ در استان تولید می شود. 


**هشت میلیون قطعه جوجه ریزی مرغ در بهمن ماه امسال 


علیرضا عطایی نژاد مدیر امور دام معاونت تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران به ایرنا گفت: در بهمن ماه امسال هشت میلیون قطعه جوجه ریزی مرغ در استان صورت گرفته است و مشکلی برای تامین مرغ گرم از نیمه دوم اسفند تا پایان تعطیلات نوروزی در استان وجود ندارد.


وی با اشاره به سهم 11درصدی تولید مرغ کشور در استان مازندران بیان داشت: از آنجایی که مازندران میزبان مسافران نوروزی است، علاوه بر عرضه مرغ منجمد ،برنامه ریزی برای تولید و عرضه مرغ گرم انجام شده است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار