مدیرکل آموزش وپرورش فارس گفت: شیراز و ۱۳ شهرستان ومنطقه استان فارس شمیم عطر قرآن را با رقابت هفت هزار دانش آموز فارسی در مسابقات قرآن ومعارف اسلامی استشمام می کنند.
کد خبر: ۱۹۵۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱ 09 March 2016
تابناک فارس به نقل از اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش وپرورش فارس:حمید رضا آذری گفت: مسابقات قرآن عترت و نماز مرحله ۱۴ گانه استان فارس در ده رشته قرائت ،ترتیل ،حفظ، تفسیر نهج البلاغه ،صحیفه سجادیه، مداحی، اذان، احکام و انشاء نماز برگزار خواهد شد.

آذری گفت: این مسابقات به میزبانی شهرستان‌ها و مناطق  آباده،  کامفیروز،  بیضا،  سروستان جویم،  کوار، خنج،  ناحیه یک شیراز،  علامرودشت،  دشمن زیاری، جره و  بالاده،سرچهان ، نی ریز و بیرم در حال برگزاری است.

مدیرکل آموزش وپرورش فارس گفت: درمراسم افتتاحیه این مسابقات در شیراز که به میزبانی اداره آموزش وپرورش ناحیه یک این شهر برگزار شد بیش از یک هزار دانش آموز حضور دارند.

آذری همچنین گفت: این مسابقات در در سطح استان با شرکت بیش از  هفت هزار نفردانش آموز شرکت کننده برگزار می گردد که کار داوری این مسابقات نیز بر عهده ۹۰۰ نفر است.

مدیرکل آموزش وپرورش فارس با اشاره به اینکه بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر نیز به عنوان عوامل اجرایی این مسابقات هستند  گفت:این مسابقات در۳۵۰ حوزه آزمون شفاهی وکتبی برگزار می شود

به گفته آذری ،این مسابقات بزرگترین رویداد قرآنی دانش آموزی در سال جاری محسوب می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار