رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: همزمان با فرا رسیدن تعطیلات نوروزی، سامانه 124 آماده دریافت هرگونه گزارش مردمی از تخلف در بازار استان است.
کد خبر: ۱۹۶۴۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۶ 11 March 2016
داریوش دیودیده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان این که بازار استان کهگیلویه و بویراحمد را در ایام نوروز بیش از پیش مورد رصد قرار می‌دهیم، اظهار کرد: یکی از انتظارات اساسی مردم از ما مسئولان نظارت و بازرسی بر بازار است.

رئیس سازمان صنعت و تجارت استان بیان کرد: ماموران این سازمان شامل بازرسان و تعدادی بازرس افتخاری و به همراهی سایر دستگاه‌ها از جمله اتاق اصناف به وظیفه خود در زمینه کنترل بازار عمل می‌کنند.

وی یکی از کارهای خوب برای اطلاع‌رسانی مردم و گزارش‌های آن‌ها را سامانه 124 عنوان کرد و گفت: مردم در سراسر استان باید همکاری بیشتری با ما داشته باشند تا بتوانیم به هر گونه تخلف احتمالی که شاید از چشم بازرسان دور بماند پی ببریم.

دیودیده افزود: به همین خاطر از مردم استان این انتظار می‌رود که به وسیله این سامانه و یا به هر طریق دیگر که دسترسی بیشتری دارند تخلفات احتمالی را برای رفع آن‌ها به ما و بازرسان گزارش دهند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح ویژه نوروزی ما که از چند روز پیش آغاز شده تا روز 15 فروردین ادامه خواهد داشت و علاوه بر اقداماتی که خود برای کنترل بازار داریم معتقدیم که همکاری‌های مردمی نقش مهمی در برقراری نظم و جلوگیری از اجحاف احتمالی در بازار به مردم خواهد داشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار