فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) سپاه پاسداران گفت: بعد از انتخابات یک واژه در فضای مجازی با عنوان "آشتی سیاسی" رد و بدل می‌شود که این واژگان، همان پروژه نفوذ دشمنان است.
کد خبر: ۱۹۶۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸ 12 March 2016
تابناک فارس به نقل از روابط عمومی سپاه فجر فارس: سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب‌پرور در پایان رزمایش بزرگ فاطمیون بسیجیان سپاه ثارالله شیراز که به مدت دو روز در منطقه رزمایش باجگاه شیراز برگزار شد اظهار داشت: برخی که چند سال خزیده بودند حالا به حرف آمده‌اند و این یک سناریو است که باید همگان مراقب بوده و فریب نخورند.

وی با بیان اینکه دشمنان با تحریم، جنگ و ترور نتوانستند انقلاب را از مسیر خارج کنند بیان کرد: آنان امروز سعی دارند با طرح نفوذ این انقلاب را از مسیر خارج کنند و باید در این راه بصیرت داشته باشیم.

سردارغیب‌پرور با تاکید بر اینکه امروز باید حول سه محور ولایت‌مداری، دشمن‌شناسی ومراقبت نفوذ حرکت کرد گفت: در کنار این محورهای مهم باید باید رابطه خود را با قرآن و درک معانی و اهل بیت(ع) تنظیم کرد.

فرمانده قرارگاه مرکزی امام حسین(ع) سپاه همچنین با بیان اینکه یکی از فضائل مهم حضرت زهرا( س) مدافع ولایت بودن امیرالمومنین(ع) و ایستادگی در این راه بود خطاب به بسیجیان خاطرشان کرد: باید از حضرت زهرا(س) درس ولایت‌مداری و ایستادگی در این راه را آموخت.

وی افزود: امروز رمز اقتدار امت ایران اسلامی و بسیجیان ولایت‌مداری آنان است و این سبب هراس دشمنان از جمله آمریکایی‌ها شده است و باید شکرگذار این وحدت، همدلی و ولایت‌مداری بود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۲
ای کاش مسئولان نیز پیام مردم را در دو انتخابات 92 و 94 می شنیدند.اما متاسفانه مسئولان خود را به خواب زده اند. ...................
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار