فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت : اراده ملت ایران از تمام قدرت های بزرگ دنیا بالاتر است و این یک افتخار برای کشور ما محسوب می شود.
کد خبر: ۱۹۷۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۰ 13 March 2016

به گزارش تابناک مازندران، امیر سرتیپ ستاد فرزاد اسماعیلی در هفدهمین یادواره 11 شهید روستای ' بالااحمد چاله پی ' شهرستان بابل ، افزود : با وجود سمپاشی های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران ، این ملت با حضور گسترده خود در تمامی صحنه های انقلاب اسلامی قدرت اراده خود را به رخ جهانیان می کشانند .


وی شرکت گسترده مردم در انتخابات هفتم اسفند را یکی از جلوه های عینی ظهور و بروز اراده مردمی دانست و تاکید کرد : ملت ایران همواره در مواقع حساس با هوشمندی خاص خود نقشه های دشمنان را خنثی می کنند .


سرتیپ اسماعیلی گفت : بیشتر شهدای گرانقدر ما جوانان بودند و آنچه امروز ضرورت دارد این است که باید برای جوانان و نوجوانان تبیین شود که چگونه این عزیزان به این جایگاه معنوی رسیدند که حاضر شدند جان خود را برای کشور فدا کنند.


وی با تاکید بر این که شهادت در دین اسلام از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است ، افزود : در کشورهای غربی برای احترام به کشته ها چند دقیقه سکوت می کنند چون حرفی برای گفتن ندارند نمی دانند سربازان آنها برای چه جان خود را از دست دادند.


فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء همچنین به پروژه نفوذ دشمن اشاره کرد و بیان داشت : به هیچ عنوان نباید اجازه دهیم دشمنان این ملت با نفوذشان به این انقلاب ضربه بزنند.


وی افزود : در نفوذ فردی ، جاسوسی ساده ترین شیوه است و در این زمینه باید هوشیار باشیم زیرا در نفوذ جریانی نقش ماهواره ، شبکه های اجتماعی و مجازی بسیار خطرناک است .


سرتیپ اسماعیلی گفت : نباید اجازه دهیم دشمن وارد خاکریز ما شود و به حریم خصوصی ما نفود کند و با اهدانرم افزارهای مجانی در پی کسب اطلاعات از ما باشد.


وی افزود : قرارگاه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مولود انقلاب اسلامی است در حفاظت از میهن اسلامی مقتدرانه در آمادگی کامل به سر می برد.


او ادامه داد : برای ملت ایران باعث افتخار است که هیچ قدرتی و هیچ مسئول بلندپایه کشورهای دیگر بدون اجازه ایران حق عبور از آسمان کشور را ندارد.


اسماعیلی گفت : کشورها اگر با اجازه ایران اسلامی وارد حریم هوایی ما شوند هیچ اشکالی ندارد و میهمان ما به شمار می روند ، ولی اگر بدون اجازه وارد حریم هوایی شوند ، متوقف خواهند شد.


وی به پیشینه صلح طلبی ملت ایران در طول تاریخ اشاره کرد و افزود : ما به هیچ عنوان آغازگر هیچ جنگی نبوده ایم ، اما خود را مشغول لبخند و دست دادن دشمن نمی کنیم و با قدرت از کشور دفاع خواهیم کرد.


در این مراسم یاد و خاطره 11 شهید سرافراز روستای بالا احمدچاله پی شهرستان بابل گرامی داشته شد.


این روستا از توابع بخش لاله آباد است و این بخش هم تاکنون 252 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است .


استان مازندران بیش از 10 هزار و 400 شهید داده است که از این تعداد یکهزار و 713 شهید متعلق به شهرستان 520 هزار نفری بابل است .

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار