رئیس سابق اداره مخابرات گلپایگان خبر داد
تابناک: رئیس سابق اداره مخابرات گلپایگان گفت: 57هزار مشترک همراه اول و اعتباری در سطح شهرستان گلپایگان از خدمات مخابراتی استفاده می‌کنند.
کد خبر: ۱۹۸۹۹
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲ 07 April 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس ، قربانعلی محمدی‌مقدم بعد از ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه رئیس مخابرات گلپایگان که در کتابخانه آیت‌الله محمدی برگزار شد، اظهار کرد: در سال 1374 تنها 8 هزار تلفن منصوبه با یک مرکز آنالوگ در شهر گلپایگان وجود داشت و متقاضی باید حدود دو تا سه سال انتظار ‌تلفن ثابت می‌کشید در حالی که این امر به کوتاه‌ترین زمان ممکن رسیده است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 51 هزار و 500 تلفن ثابت در شهرستان گلپایگان وجود دارد، تصریح کرد: همچنین در حال حاضر 41 هزار تلفن ثابت در گلپایگان مشغول به کار است و ضریب نفوذ (از نظر جمعیتی به تعداد هر دو نفر یک تلفن ثابت در گلپایگان) حدود 49 درصد است.

رئیس سابق اداره مخابرات گلپایگان ادامه داد: 2 هزار و 700 تلفن GSM در چهار مرکز GSM روستایی و شهرهای گلشهر و گوگد آماده خدمت‌رسانی به شهروندان است.

وی با اشاره به اینکه 30 سایت تلفن همراه با 57 هزار مشترک در سطح شهرستان گلپایگان از خدمات مخابراتی استفاده می‌کنند، بیان کرد: در حال حاضر 30 هزار نفر از تلفن‌های اعتباری و 27 هزار نفر از خدمات تلفن‌های دائمی بهره‌مند هستند و ضریب نفوذ اسمی تلفن همراه در گلپایگان 63 درصد است اما تعداد واقعی بیش از این است.

محمدی‌مقدم با اشاره به اینکه 11 مرکز مخابراتی در سطح شهرستان گلپایگان به شهروندان خدمت‌رسانی می‌کنند، اظهار کرد: 41 کیلومتر کانال‌سازی در شهر گلپایگان انجام شده و ارتباط کلیه مراکز با روستاها به وسیله کانال صورت می‌گیرد.

در ادامه فرماندار گلپایگان ضمن تقدیر از زحمات رئیس سابق مخابرات شهرستان گلپایگان اظهار کرد: کندی سرعت اینترنت و عدم آنتن‌دهی مناسب در برخی از روستاها و جاده‌ها یکی از مشکلات مردم است.

حسین فراست با بیان اینکه در سال 94 دو رویداد مهم سیاسی در کشور روی می‌دهد، بیان کرد: با توجه به انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی وجود اینترنت پر‌سرعت ضروری است.

وی همچنین به نام‌گذاری امسال از طرف مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: همدلی و همزبانی همواره در کشور وجود داشته و نام‌گذاری رهبری مهر تاکیدی بر این امر است و در سایه همدلی و همزبانی کشور به رشد و توسعه دست پیدا می‌کند.

گفتنی است، در پایان با حکم مدیرعامل شرکت مخابرات استان اصفهان از زحمات قربانعلی محمدی مقدم، رئیس سابق اداره مخابرات گلپایگان قدردانی و مهدی یوسفی به سمت جدید مخابرات گلپایگان منصوب شد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار