سرپرست میراث فرهنگی لنده عنوان کرد:
سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری شهرستان لنده در گفتگویی کوتاه از گردشگران نوروزی جهت حضور در شهرستان لنده و گردش در مناطق زیبا ،بکر و چشم نواز این شهرستان دعوت کرد
کد خبر: ۱۹۹۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱ 19 March 2016
میراث فرهنگی به عنوان دبیرستاد خدمات سفرشهرستان لنده به اتفاق دیگر دستگاههای خدمات رسان آمادگی هرچه بیشترخود را در خدمات رسانی به مسافران و گردشگران نوروز95 اعلام می نماید.
به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد،سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی،صنایع دستی وگردشگری شهرستان لنده در گفتگویی کوتاه از گردشگران نوروزی جهت حضور در شهرستان لنده و گردش در مناطق زیبا ،بکر و چشم نواز این شهرستان دعوت کرد.
خیراندیش گفت:شهرستان لنده دارای جاذبه های گردشگری بکر و زیبایی از جمله منطقه تفریحی موگرمون_کوه سیاه_دلی مهرجان_دلی خیارکار_باغات مرکبات آبرزگه وتراب_شیخ ابراهیم عباس در روستای مال شیخ_امامزاده عمادالدین ولی درروستای مونه_باغ هندیله_و دیگر چشم اندازهای طبیعی در بخش مرکزی می باشد.
وی در پایان ضمن دعوت از همه طبیعت گردان و مسافران نوروزی افزود:شهرستان لنده با داشتن این پتانسیل های گردشگری به همت مسولان جهت ایجاد زیر ساخت های لازم دراین مناطق نیاز دارد تا از این مکانها استفاده بهینه شود.
نمایشگاه میراث فرهنگی لنده

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار